Roze/rood bloedverlies en 5 weken zwanger, help!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    #1 Elleke, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Hoi meiden,

Ik heb al sinds gisteravond dat ik pijn heb boven m'n schaambot wat uitstraalt naar m'n liezen toe.
    Nu ging ik net naar de wc en zag ik in m'n inlegkruisje wat rood bloed, meer wat rozige/rood.
    Bij het afvegen had ik slijm vermengd met wat roze/rood bloed.
    Wat betekent dit? Wie heeft dit nog meer gehad en bij wie ging het ook goed? En wat moet ik nu doen?
    Voel ook een hele druk in m'n buik, aan beide kanten. Geen krampen tot nu toe.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb wel al eens wat bloed verloren maar telkens was het niets. Kan je helaas niet geruststellen maar ik duim dat alles goed is!

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Kan het een innestelingsbloeding zijn?
    Net was het alweer zo goed als weg.

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik dacht niet dat het innesteling kan zijn, want dat is eerder, pas daarna maakt je lichaam ook hormoon aan dat je meet met een zwangerschapstest.

Maar, ik had in week 5 en week 6 ook een paar keer een flinke veeg rood slijmerig bloed. Bleef bij een veeg en zette niet door. Wel veel steken en zeurderig gevoel maar geen krampen. Met een echo op 6 weken werd me in eerste instantie verteld dat te zien was dat een stukje van de vruchtzak losgegaan was. Er was wel een vrucht met een hartje te zien, nog echt zo'n heel flikkerend hartje, het was goed zoeken. Ik was toen precies 6 weken. De twee dagen na de echo had ik het weer 2 x en een keer best met krampen. Ik mocht weer komen voor een echo en toen zagen we meteen een flink gegroeid embryo met goede hartactie. En er was te zien dat onder de vruchtzak een bloedinkje zat, die echt los stond van de vrucht. De echoscopist zag er geen bedreiging in maar voorspelde nog wel bloedverlies omdat er wel wat boed te zien was (zwarte vlek). Vanwege de groei werd ik zelfs vooruit gezet en was ik ineens 6 weken en 5 dagen. Tot nu toe geen bloed meer gezien en verder volop kwalen. Dus het gaat nu goed.

Vraag dus om een echo omdat je bloedverlies hebt. Vanaf 6 weken kunnen ze een echo doen. Dan heb je zekerheid en misschien eenzelfde soort verklaring. Ik zit bij het umc utrecht en daar hebben ze een speciale poli vroege zwangerschap waar ze dit soort echos doen.

Succes!

5. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hey,

Ik heb het ook gehad rond de 5, 6 weken. Wist niet waar ik het moest zoeken. Heb wel al een echo gehad in week 7 waarop we het hartje goed konden zien en horen. Het hoeft niks te betekenen, maar je weet het pas zeker als je de echo hebt.

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb ook een continue pijn boven m'n schaambot. Meer een brandend gevoel, stekend gevoel.

Deel Deze Pagina