Als jullie ouders of schoonouders op vakantie gaan komen ze dan een dag van te voren nog langs om hun kleinkinderen te zien? Mijn ouders wel of ik ga naar mijn ouders toe maar mijn schoonouders niet. Nu komen die sowieso hier niet zoveel. Komen jullie ouders of schoonouders voordat ze op vakantie gaan?
mijn ouders hebben 5 kindjes, en 5 kleinkindjes, die gaan dus niet bij iedereen langs, maar ze bellen wel op om te vragen van goh, zouden jullie even met zijn allen langs willen komen, ( mijn moeder is ook chronische ziek dus gaat niet makkelijk het huis uit ) en dan heb ik het over wanneer HUN op vakantie gaan. als wij op vakantie gaan komen we automatische even bij hun langs. mijn schoonouders komen nooit van te voren en vragen het ons ook niet, die weten 9 van de 10 keer niet eens dat wij weggaan al zeggen we de dag van te voren : morgen gaan we op vakantie, dan weten ze het de volgende dag niet, dan belt schoonmoeder 2 weken later op : goh jullie hebben lang niets van je laten horen en zijn al 2 weken niet langsgeweest. we waren op vakantie ! ooohja helemaal vergeten. de laatste tijd zeggen we het trouwens niet meer, dan zeggen we, ttja sorry waren druk met andere dingen,
me ouders doen het wel en als wij weg gaan doen we het ook maar naar me schoonouders niet want die zien hun kleindochter al heel weinig ja jammer voor ze
ja wij gaan als hun weg gaan even bij hun langs en als wij gaan komen ze hier even gedag zeggen we hebben ook altijd een kleinigheidje voor ze vorige week een leuk fotoalbum voor naderhand de fotos in te plakken(vader zijn vriendin plakt nog fotos in)
mijn ouders wel en souders "verwachten' dat wij daar langsgaan.. op zich geen probleem mee.. maar souders zijn afgelopen vrijdag 4 weken op vakantie gegaan met de caravan.. Ze hebben niks gereserveerd en zijn dus van niemand afhankelijk.. laat ons mannetje nou in het zh zijn opgenomen donderdag.. toch zijn ze gegaan.. ondanks dat ik ze nog voorstelde om nog even langs hun kleinzoon te willen komen? vond dat heel raar, want ze zijn voor alles beledigd als het niet op hun manier gaat of als ze hem niet iedere week zien.. Kon dit ook niet plaatsen.. maar zo werd mijn gevoel wel weer bevestigd dat ze alleen de leuke dingen willen..
Wij gaan met mijn moeder (mijn vader leeft helaas niet meer) naar mijn schoonfamilie op vakantie Dus hier komt niemand van tevoren langs
Mijn ouders gaan woensdag weg en ze komen woensdagochtend nog ff bij ons langs. Is hun eerste (en langverwachte) kleinkind.. Ze blijven in NL en als het goed weer is, gaan wij met pinksteren een dagje naar ze toe.. Schoonouders gaan in juli en ik denk dat die ook wel langs komen voor ze weggaan. En ook zij blijven in NL en ook daar willen we een dagje heen gaan bij goed weer (is ook hun eerste en langverwachte kleinkind)
Ik ken dat wel een beetje hoor. MIjn souders zijn ook niet langs geweest die zijn nu een langweekendje weg en dan gaan ze volgende week ook nog weer weg. Nu zijn ze daar vorig weekend wel geweest te slapen maar zijn niet even langs gekomen. Nu was ik dus vorige week weg en toen ik ze zondag kwam halen nog niet eens gevraagd hoe ik het gehad had en dat doet ze nooit. Maar als de jongste voor het eerst bijvoeding mag zit ze meteen dezelfde dag aan de foon. Onze jongste heeft kma en ja die mocht pas met 6 maanden bijvoeding. MIjn ouders zijn donderdag op vakantie gegaan en komen donderdag weer en dan ga ik vrijdag daar even heen maar ik ben dus woensdagavond voor ze weg zijn gegaan ook nog even daar geweest met de kids. Oh dat is niet zo leuk dat ze niet even langs wilden komen als jullie mannetje in het ziekenhuis ligt. WAt heeft jullie zoontje als ik vragen mag? Beterschap met je mannetje
Ik heb geen idee hoe we dat gaan doen. We gaan maar een week weg en pas daarvoor hebben ze Simon dan nog gezien. Dus we zullen zien hoe het loopt en wat ze willen! Maar als ik geen tijd heb om te gaan, moeten ze maar gewoon hier komen. Ik ga mij niet verplicht voelen omdat zij dat willen.
Dit is helemaal nieuw voor mij, is dat iets normaals om dan bij elkaar langs te gaan vlak voor je op vakantie gaat? Zegt me helemaal niets en gebeurt hier dus ook niet
Mijn moeder komt dan wel langs, maar ik ben de enige met kids dus ze gaan dan alleen naar mij. Mijn schoonfamilie woont daar te ver weg voor.