HoiHoi Ben nu 33 weekies zwanger en het begint wel zwaarder te worden merk ik. "s nachts slapen lukt niet meer aan een stuk door of ik moet plassen of ik lig te draaien ik kan me draai niet meer vinden. Waardoor ik overdags kapot ben. Overdags wil ik niet eg een tukkie doen omdat ik bang ben dat ik dan helemaal niet meer slaap. Ik moet ook heel veel naar de wc hou verder geen vocht vast. Wie heeft hier nog meer last van.
ikke ook Wat bij mij wel erg goed werkt is me overdag uitputten en met mijn man opstaan (7.00) 3 nachten heel slecht slapen en dan slaap ik de 4e nacht weer goed omdat ik echt compleet op ben. Succes!
Ik slaap ook al vanaf het begin slecht,eerder paktte ik gewoon 7 uur slaap achter elkaar nu wordt ik vaak na twee uurtjes alweer wakker en moet ik naar de wc,en vaak vanaf een uur of 06.00 val ik helemaal niet meer in slaap...
een voedingskussen tussen je knieen en onder je buik door kan ervoor zorgen dat je wat comfortabeler ligt.
ik herken het van de eerste, ik sliep ook al snel met een voedingskussen, idd tussen je benen door en dan onder je buik.
Hoi hoi hier ook een slechte slaper heb nachts vooral last van zweet aanvallen maagzuur plus dat ik ook geen fijne houding meer kan vinden om te liggen.het zijn dus echt gebroken nachten het is net alsof de natuur mij al laat voorbereiden voor wat er komen gaat succes nog de komende weken en probeer toch zoveel mogelijk je rust te pakken waar het kan
Heb er hier nu ook last van en krijg ook steeds veel pijn in mijn rug en weet dan niet meer hoe ik moet liggen. Word wakker omdat ik moet plassen (meestal zo'n 3 uurtjes nadat ik ben gaan slapen) en lig dan uren wakker te draaien. Soms moet ik 3 a 4 keer plassen en soms minder. Maar het niet meer lekker liggen breekt me op. Slaap ook met kussen onder buik en tussen benen... Zonder kussen lukt helemaal niet.
Ik herken het ook! Is helaas niet zoveel aan te doen .. ik heb ook al van alles geprobeerd (voedingskussen tip) maar na een poosje werkt dat ook niet meer! Waar ik het meeste van baal is dat ik zo vaak moet plassen 's nachts en het zo zuur heb Het word hierdoor steeds moeilijker om er overdag voor de andere 2 te zijn! De laatste loodjes wegen het zwaarst! Succes!
Hee meiden, Erg herkenbaar. Hier zijn de nachten vaak ook erg kort. De kleine is snachts erg druk. Soms zit ik midden in de nacht een uur beneden. Als hij weer rustig is, kan ik ook weer slapen. Voedingskussen helpt ook vaak een wel. Misschien nog een tip voor maagzuur, drinkyochert. Dat helpt bij mij erg goed. succes allemaal met de laatste weekjes
herkenbaar van de eerste inderdaad (na de geboorte kon ik beter en meer slapen dan daarvoor, dat hoor je ook niet vaak!) voedingskussen hielp ietswat, maar ook echt een dutje overdag hoor, want dan kon ik juist wel een beetje slapen, terwijl 's nachts gewoon niet lukte... Sterkte nog met de laatste zware loodjes!!!!