Hoi Meiden, Ik lees regelamtig over sprongetjes. Nu is mijn vraag wanneer en hoe vaak hebben de kleintje een sprongetje? Als vast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes jet
volgens mij doen die het niet meer. Ik krijg niks meer binnen tenminste en net zocht ik op di site maar kan de pagina niet vinden, pagina bestaat niet zegt ie dan?!?! Jammer was wel handig!
Ik heb niet zo lang geleden de sprongenwekker nog ontvangen hoor! Misschien heeft de site tijdelijk wat problemen.... Ik heb de weken op de kalender staan, zo kun je natuurlijk ook voor jezelf in je agenda of kalender aangeven dat er een sprongetje aankomt als je het boek hebt tenminste
Heb weer een melding gehad. Die van zes maanden. Denk dat die vorige dan vergeten is of zo...ja of ik heb er zo overheen gekeken in die drukke, volle mailbox van mij hahaha! Ben er in ieder geval weer op voorbereid!
weet 1 van jullie hoe het zit met sprongetjes bij premature kindjes? Thomas is nl 8 weken te vroeg geboren, dus weet niet goed aan welk sprongetje hij wanneer toe is...
@marywoods, zoals ik het begrijp uit het boek moet je uitgaan van de uitgerekende datum. Is je kindje 8 weken te vroeg geboren, dan komt de sprong 8 weken later.