Moeilijk stoelgang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Corinne348, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femm

Femm Lid

9 jul 2008
    12
    0
    0
    Ik heb al vanaf dag 1 van mijn zwangerschap geen problemen met mijn stoelgang. Ik was er wel heel bang voor :( Wat ik doe is elke morgen yoghurt eten met all bran fruit & fiber (van de AH) Veel groene of rooibos thee drinken en bewegen! Heb nog tot vorige week doorgesport, maar moet daar nu vanwege gezondheidsredenen mee stoppen helaas.
    Succes! Hoop dat het beter zal gaan....ik weet dat je je heel klote kan voelen als het niet lukt!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ook ik heb het de laatste dagen hoor.
    Al een paar dagen geen koffie gedronken en dat merk ik nu.

Oh enne met 6 weken kun je nog geen hartje horen via je buik.

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    hier nog iemand die hier vreselijke last van heeft, in mijn hele leven nog nooit last gehad van een moeilijke stoelgang en nu...ik probeer zoveel mogelijk vezels te eten, iedere dag drie verse appelsienen uitpersen...en mij niet teveel focusen dat het niet lukt.

Liefs Stephanie

4. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Oh dat heb ik ook (zaterdag is pas mijn NOD). Ik denk ook steeds dat het verkeerd zit maar volgens mij is het lucht die in de bochten van je darmen blijft steken en ik heb dan ook met name rechts onderin pijn en een opgezet gevoel. Ik zit nu met een warme kruik tegen mijn buik en dat verlicht wel.

5. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik heb altijd een moelijke stoelgang gehad al van kindsafaan . Heb er zelf voor bij de dokter gelopen.

Nu is het nog moeizaam. Zit er nu aan te denken om lactulose te vragen aan de dokter of kopen bij de drogist.

Deel Deze Pagina