Yes, eindelijk zwanger.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door havefun, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Yes, eindelijk zwanger!

Goeiemorgen.
    Ik ben nieuw hier, maar heb de afgelopen maanden al veel meegelezen. Wij zijn al lang bezig om zwanger te raken en vooral te blijven. Afgelopen jaar twee ( waarschijnlijk drie) miskramen gehad, dus het is voor ons steeds weer spannend. Sinds twee maanden ben ik bezig met pregnyl te spuiten om de luteale fase ( na de eisprong) te prikkelen om het zwangerschapshormoon aan te maken. Dit maak ik weinig tot niet aan, dus daar ging het steeds mis.
    Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus, 3-4 dagen overtijd en vandaag precies een week geleden dat ik de laatste pregnyl 1500IE heb gespoten.
    Vandaag mocht ik officieel testen, dus vanmorgen zat ik al vroeg rechtop in bed. Eerst getemp. gelukkig was die weer gestegen, hij was 37,2, eergister 37,1, gisteren 37,0 en vandaag weer 37,1.
    Eergister en gisteren ook al getest, vet positief, maar ja, dat kon nog onder invloed zijn van pregnyl. Hoewel ik vorige maand al na 4 dagen na de spuit had getest en toen was ie negatief. Vanmorgen getest, niet met ochtendurine, maar de tweede plas, want ik wil me niet voor de gek houden, maar ook deze test was weer vet positief, dus ik denk dat ik me langzaam kan gaan verheugen op een geweldige kerst en een vette afsluiting van 2007 en een goed begin.

Voor iedereen die nog bezig is, veel succes en voor iedereen die ook net weet dat ze zwanger is, proficiat.
    Ik kom hier de komende maanden nog wel vaker langs, dus dan komen we wel meer van elkaar te weten.
    Ik ben zo blij! :D

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hey meis..

Ik ga je lekker als eerste feliciteren.. en ben heel blij voor je ...
    Je was er wel vroeg bij hoor hihi

Geniet ervan

Dikke kus

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Fijne kerstdagen dan met dit goeie nieuws... gefeliciteerd!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gefeliciteerd!
    Hopelijk blijft alles nu goed gaan!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Super!
    Van harte gefeliciteerd! :D

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    gefeliciteerd met dit super nieuws meid

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd!

9. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Het wachten is beloont!
    Van harte gefeliciteerd.

Groetjes van Kiki

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    GEFELICITEERD :thumup:

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    állereerst allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Inderdaad, ik ben er vroeg bij, zowel met posten al testen.
    Ik kan al drie dagen niet meer fatsoenlijk doorslapen s`morgens, wordt steeds wakker om te plassen en kan dan niet meer slapen van opwinding. Alleen, ik ben al zo`n slaapkop en zeker nu, ik lig s`avonds al om half 9 te pitten. dus, ik kom toch wel aan mijn slaapuurtjes, alleen ik blijf moe.
    Hormonen denk ik.
    Vanmorgen toch nog maar een test gedaan, want ik kan het niet geloven, maar nog steeds positief. Gelukkig mag ik maandag al naar het ziekenhuis, dan zie ik wel wat ze gaan nakijken. Waarschijnlijk bloed prikken op hcg-waarde en misschien een inwendige echo, maar ik weet niet of er iets op te zien zal zijn. Hopelijk een vette kerst voor ons.
    Nog even stressen.

12. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    hey mystic sun,

grappig, we zijn net zo lang zwanger, zag ik net op de banner.
    alleen door mijn voorgeschiedenis hoef ik gelukkig niet zolang te wachten op de eerste echo.
    Ik krijg ( als alles goed blijft gaan) vanaf maandag tot en met de 12e week elke week een echo. Als alles dan nog goed is, dan ga ik over naar de verloskundige, anders blijf ik tot het eind in het ziekenhuis. Voor mijn gevoel blijf ik liever in het ziekenhuis onder controle, niet dat ze daar alles kunnen voorkomen, maar ze hebben dingen toch eerder ontdekt als een verloskundige.

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hahaa, de plaatselijk drogist doet goede zaken met jou, al die testen...;) Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en je eind augustus je kindje in je armen hebt.

Flientje

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    gefeliciteerd!:)

15. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    gefeliciteerd!

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    van harte gefeliciteerd! geniet ervan :D

17. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Havefun,

wat fijn dat je nu toch zwanger bent! wel grappig dat je pregnyl slikt. ik was nl net onder behandeling bij fertiliteitsarts om te onderzoeken of ik progesteron of HCG moest krijgen na de eisprong omdat ik zo'n korte luteale fase heb. nu toch spontaan zwanger net tijdens de endometrium biopsie. daar heb ik dus nog niet de uitslag van, maar ik heb goede hoop dat hte nu wel goed blijft gaan.

jij heel veel succes maandag in het ziekenhuis! en lekker genieten ervan!

groetjes,
    charlie

18. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan meid ;)

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ja we lopen bijna gelijk op ;)
    Ik duim voor je dat alles goed is op de echo, wij moeten nog even wachten tot 21 januari en ik hoop ook zo dat daarbinnen alles OK is..
    Wachten duurt zo lang...

20. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina