Hallo allemaal! Ik heb 2 echo’s gehad en bij de eerste zag alles er goed uit alleen was ik minder ver dan we dachten(7 weken) bleek 5 te zijn. Na 2 weken een nieuwe echo bleek dat het vruchtje gestopt was met groeien maar ik voelde me onwijs zwanger. Toch naar de gynaecoloog gegaan omdat het al een tijdje zat en niet vanzelf kwam en opeens bleken het er 2 te zijn waarvan 1 gestopt en de ander zat er nog. Kans was klein dat het bleef zitten zei ze omdat het een eiig is. Morgen heb ik een echo om te zien of het is gegroeid of deze ook niet verder is gegaan. Geen kramp of bloeding gehad. Iemand ervaring met dit vooral het een eiige gedeelte?
Ik heb hier geen ervaring mee, maar wat een bijzonder verhaal! Ik duim voor je dat je morgen een prachtige echo hebt.
Ik weet het zelfs de gynaecoloog wou me graag terug zien de zelfde aangezien dit toch iets is wat je niet vaak ziet
Jeetje wat een verhaal. Beetje hetzelfde als mijn 1e zwangerschap enkel dan een twee-eiige zwangerschap. Helaas niet goed gegaan hier en met 9,5 week een missed abortion geconstateerd. Ik hoop dat jij morgen ene mooiere echo krijgt, ik duim voor je.
Wauw, wat bijzonder! Ik ga keihard voor je duimen dat je morgen een prachtige echo hebt.. fingers crosst
Iedereen bedankt voor de lieve reacties helaas heeft het niet zo mogen zijn en is er geen hartje te zien en verwachten ze nog steeds een miskraam maar over 2 weken toch een laatste controle om 100% zeker te zijn omdat ze niet weten hoeveel weken ik zou moeten zijn. Daarbij zien zo ook dat de vruchtzak wel is gegroeid van beide dus waarschijnlijk blijft die groeien zonder levende vruchtjes. Het is allemaal een soort droom die maar niet stopt.