M'n muis doet het niet meer, stomme laptop heb al een nwe muis boven uit de doos gepakt, maar ook deze deed het even en nu NIKS meer Dan maar zonder , maar het gaat niet zo snel dan.... Mirre
Jip, gedaan...mocht ook niet baten. Heb ff aan de oude lopen schudden en stekker opnieuw eringedaan, rode lampje ging weer ff branden (toeval!??) nou ja hij doet het weer even ..For the time beeing
mirre handig he die computers alleen als ze het goed doen. misschien ff nieuwe driver installeren? de driver kan verrot zijn als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel
Angel Eyes, Driver?? installeren??...hier praat een vrouw met verstand van zaken tegen een ehhhhh minder verstand hebbende ..hahaha. Weet je..ik blijf lekker met m'n vingertjes van dit ding af! Hij is van m'n mannetje, nou ja van de zaak/z'n werk dus... Ik was 2 wk geleden ook al bezig geweest met dit ding omdat ik blue-tooth wilde (ivm fotootjes op m'n Samsung telefoontje die ik graag op de pc wil hebben) REUZE MAKKELIJK zei de meneer van de winkel..een kind kan de was doen!! Nou laat mij de was dan maar doen Floppy er..het software gedeelte kreeg ik geinstalleerd, maar het hardware gedeelte (wat dat ook mag zijn!!???? ) helemaal niet hahaha. Meneer vd winkel zei toen ik ff kwam buurten: neem de laptop maar mee, dan kijk ik wel ff, maar Mirre heeft nog geen tijd (ehhh zin) gehad. Die heeft het te druk met : Juisttttttttt! , forummen Maarre lief dat je me wilt helpen. Indien nodig dan hoor je me vanzelf
haha mirre, tis me werk geweest. maar het is inderdaad makkelijker dan dat het klinkt hoor. je moet het alleen net ff weten nou ik hoor het wel dan
Hier nog zo'n technisch wonder. Erg he, als computers en andere apparaten niet doen wat jij wilt! Heb al regelmatig op het punt gestaan om alles het raam uit te flikkeren.
Panda, Weet je wat het is...iets wat van mezelf is daar ga ik wel mee aan de slag en dan kom ik meestal wel een heel eind (wonder boven wonder), maar het lijkt wel of de duvel ermee speelt, zodra ik iets 'leen' gebruik wat niet van mij is..sloop ik het!!!!! :x
uuh Mirre: een kat ernaast zetten? Misschien schrikt je muis en begint weer te functioneren? (ff geintje tussendoor)
Deze samen met onze kanjer gaat niet lukken ...hihihi.. dat weet ik zeker dat niet alleen de muis...., maar ook de rest van het huis gesloopt gaat worden
hahaaaaaaaahahahaha.... Als die lieve zelfs naast mij zou zetten, ga ik niet werken hoor. Integendeel, dan wil ik met touwtjes spelen, aaien, stoeien, achter poezelige balletjes aan laten rennen...... Wat een dottig poesje. Maar welke kanjer hebben jullie dan? Wij hebben zo'n Grote Rooie Kater..... Groot, maar dan half rood/half wit hihihii (eerder gevlekt)..... en ondanks dat hij al jaren geen balletjes meer heeft, probeert hij alle poesjes nog te pakken. hihihihi
Wij hebben een grote ROOIE ...HOND! hahaha (Zie fotoalbum) ons hondenkindje. Hij is lief voor katjes, maar katjes niet zo lief voor hem
oh wat een lieverd zeg........ Maar naast die van ons kan die wel hoor. Die is doodsbenauwd voor konijnen.... Hihi maar even weer ontopic. Piept die muis van je nu weer goed, of blijft het een gedoe?
Muis piept soms een beetje, maar heeft wel kuren. Volgens mij ligt het niet zozeer aan de muis , maar aan de laptop.. Ach ben al blij dat ik die heb, want dan kan ik tenminste lekker kletsen (en klagen) met en tegen jullie
en ook al duurt het wat langer dan voordat je antwoord kan verschijnen...... het komt er uiteindelijk wel... Ik heb vandaag helemaal geen zin. Chef is er niet, dus zit zowat de hele dag op het forum. Lekker hoor als je een heel weekend bent weggeweest. Even bijbeppen....
Moet kunnen toch soms even je gedachten verzetten en lekker kletsen. Ik zit vandaag qua forummen geloof ik wel op m'n "praatstoel",... hihi..en vanavond ben ik weer bekaf en kan geen pap meer zeggen als m'n lief thuis is
hihihi, ik idem dito. En daarnaast weten niet veel mensen dat we bezig zijn. We moeten vanaaf naar een verjaardag en dan ben ik dus stiller als normaal..... gniffel gniffel.... Overdag teveel gebept! Ben jij overdag altijd thuis?
Nope, werk 'normaal' full-time..maak langer werkdagen en kan dan ook niet forummen, maar ik ben een paar weken ziek thuis (opgebrand/bekaf) zodoende in de gelegenheid om te regelmatig te beppen nu. Ben weer 3 halve dagen begonnen met werken dus moet weer een beetje gaan afkicken :tongue: