Eindelijk weer een nieuwe aflevering van six feet under! 23.00 ned3 Ik ga daar eens heerlijk voor zitten. Groetjes, Cat
Ik heb het ook gezien ,alleen kijk ik ook naar Noppen en Naaldhakken op rtl 5 ,dus de eerste stukje gemist,maar ze gaan het ook weer herhalen toch????????????? Geen saaie TV zondagavond meer . Ally
Ik weet niet of ze het gaan herhalen, misschien wel maar dan pas weer als ze de laatste aflevering van dit seizoen hebben uitgezonden. Maakt mij niet uit, ik heb ook van de herhaling van grey's anatomy zitten smullen al had ik ze zowat allemaal al gezien Gr. Cat
Ik heb gisteren voor het eerst gekeken. En ik vond het DOODSAAI, haha. Maar is hiervoor ook al een serie geweest ofzo? Want dan heb ik dat niet gezien. Groetjesssss
Dit was de eerste aflevering van seizoen 4. Zelf vind ik het eerste seizoen het best. Ik ben inmiddels zo ' hooked' aan de serie dat ik wel moet kijken. Als je het nog nooit eerder hebt gezien kan ik me wel voorstellen dat het saai voor je was. Het was ook wel een heel verdrietige aflevering. Gr. cat