Smoekie, je bent zo op de goede weg. Met alle steun uit je omgeving gaat het vast lukken om nog wat te minderen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je realistisch blijft. Het valt om de drommel niet mee, daar weet ik alles van. Roelie, ik vind het alleen maar goed dat het moeilijk gemaakt wordt om overal te roken. Dat ik verslaafd ben, wil niet zeggen dat een ander daar last van moet hebben. Ik erger me dan ook wezenloos aan vakantieparken als Centerparcs, waar de niet rokers achterin het restaurant worden gedumpt en de rokers gezellig mogen zitten paffen in het terrasgedeelte... Dan maar niet te spreken van de baby's en kinderen die daar in die ruimte zijn. Ik kan gewoon niet begrijpen dat zulke parken nog steeds toestaan dat er gerookt wordt.
ik moet idd toegeven dat ik me schaam als ik met mijn dikke buik sigaretten haal.. Net zoals ik voorheen wel eens buiten op straat een sigaretje rookte als ik ergens heen onderweg was.Ik weet nog goed,dat als ik zelf een zwangere vrouw zag met een sigaret in dr handen,dat ik het gewoon niet uit vond zien en het totaal niet begreep.Nu ik zelf in die positie zit,vind ik het verdomd lastig en begrijp ik het wel. Iig,toch wel fijn dat mensen zijn bijgedraaid hier,en toch weer ietsje anders hier tegenaan kijken.Meningen verschillen uiteraard,t'is maar net hoe je het brengt en hoe je het opvat.. We hoeven elkaar heus niet allemaal even aardig te vinden,maar we kunnen het wel gezellig houden.Een ding hebben we wel gemeen,we zijn met zijn alle zwanger daar kunnen we ook lang en breed over discusieeren,en nog hartstikke leuk ook! Groetjes sas