Hoi, We krijgen een meisje en over de eerste naam zijn we het helemaal eens: Nadine. Maar de tweede naam, daar komen we maar niet uit... Wat vinden jullie mooi erbij passen?
Spreken jullie het uit als Nadien of als Nadienuh (als je snapt wat ik bedoel )? Mooie naam overigens hoor! Ik vind bij 'Nadien' Louise het mooist staan, bij 'Nadienuh' vind ik Aimee het mooist. Omdat je dan ook niet hetzelfde aantal lettergrepen hebt, zeg maar. Valerie 'bekt' niet zo lekker, vind ik persoonlijk, maar ik vind de naam wel mooi!
Ik vind zelf Nadine Valérie het mooist. Zie wel dat je steeds de Franse schrijfwijzes gebruikt, dan zou ik wel voor Valérie gaan, die heeft namelijk ook nog een Franse schrijfwijze Vind het ook chiquer...
Ik heb gestemd op Valerie. Ik vind Aimée er niet zo leuk bij (vind het zelf ook niet zo'n leuke naam) en bij Nadine Louise vind ik het niet zo mooi dat het allebei met de e-klank eindigt.
Nadine Valeri(e) natuurlijk Ik vind de initialen NV ook wel erg leuk. Mijn oudste heet DR (hoeft hij niet meer te gaan studeren/promoveren, de titel heeft hij al). Dochterlief zou eigenlijk BV gaan heten (dan hoeven wij geen BV meer op te richten, want die is er al) maar uiteindelijk wilden we haar 3e naam er ook nog bij dus het werd BVK. Bij haar spreek je haar 2e naam alleen wel op z'n engels uit (zoals het liedje van Amy Winehouse).