Moet even wat met jullie delen, ben zo blij! Gisteren vertelde mijn zusje zwanger te zijn van de eerste en uitgerekend op 13-4, en vandaag vertelde mijn schoonzusje ons ook weer zwanger te zijn van nummer twee en ook uitgerekend op 13-4. Is dat niet leuk? Ben zo blij voor ze! Ook wel heel bijzonder even tegelijk met mijn zus zwanger te zijn.
Dat is echt onwijs gaaf! Ik scheel precies 4 weken met mijn stiefzusje en dat vond ik al geweldig leuk! Laat staan als je echt tegelijk loopt! Echt leuk gefeliciteerd met je aankomende nichtjes of neefjes!
Wat een toeval Moesje! :-D Erg leuk en bijzonder....! En weet je wat ook toevallig is? Ik ben ook al op 13-04 uitgerekend!
Dat is leuk zeg! Ook grappig dat je dan nog een paar weekjes samen zwanger met ze bent. Hier ook iets grappigs, ik ben tegelijkertijd uitgerekend met de vrouw van mijn neef. Wij maken onze moeders (zussen) dus ongeveer tegelijkertijd oma! Wat onze moeders dus helemaal super vinden! Groet Snoozie
Gefeliciteerd! Mijn zus en ik waren ook samen zwanger, alleen is mijn neefje nu 4 maanden en ik ben 34 weken zwanger! Dus we hebben een korte tijd gehad dat we samen zwanger waren! Maar onze kleintjes groeien wel samen op want het scheelt maar een paar maanden en onze moeder gaat op beide kindjes passen! 2 knullen die lekker met elkaar kunnen voetballen enzo!
Gefeliciteerd! Ik was vorig jaar 22 augustus uitgerekend en mn man zn nichtje 20 augustus. Uiteindelijk ben ik 3,5 week te vroeg bevallen en zij 2 weken te laat. Dus schelen onze uks ruim een maand
Wat leuk zeg! Ik ben samen met mijn zusje zwanger van allebei de eerste, mijn zusje is uitgerekend op 14 februari en ik als het goed is op 7 april.