Hoi meiden, Net als zoveel hier droom ik er ook behoorlijk op los Heerlijk! Wij hebben 2 kinderen, ze heten M oniek en M ark. Wij houden van een niet te lange nederlands (klinkende) naam. Het moet niet een te aparte naam zijn en moet uiteraard bij de andere twee namen passen. Oh, het mag niet met een M beginnen Dat geeft ons een beetje het Kwik Kwek en Kwak gevoel hahaha Wie wil eens meedenken. En ja, ik weet het, ik ben nog niet eens zwanger, maar ik fantaseer wel veel over dat het gaat lukken, en de naam houdt mij erg bezig. Misschien dat het me wat rust geeft als ik wat goede tips krijg! Voor een jongen denken we aan de naam Lars. Bedankt!!!
lars past er idd goed bij. misschien nog: Jenny Emmy Amy Feline Fenna Nine Sanne Elise Jaimy Demi Jonas Bart Fabian Tobias Toby Menno Gert Wim Jeffrey Robbie Jasper Jesper
Ja, heerlijk dromen over een kindje..! Ik vind Lars er goed bij passen! Andere ideeen: Meisje: Ilona, Maureen, Marije, Emy, Emmy, Inge, Iris, Ilse, Anouk, Naomi, Nicole, Babet, Jennifer, Jessica, Jente, Nina, Norah, Jette, Aafe, Lotte, Karlijn, Jolien, Jolijn, Judith, Romy, Daphne, Laura, Anne, Anna, Sanne, Lieke, Lisa, Elke, Sharon, Ellen, Emma, Eva, Susan, Tessa, Vera, Femke, Marieke, Jasmijn. Jongen: Roel, Nick, Jasper, Patrick, Peter, Bart, Joeri, Ramon, Rob, Bob, Jordy, Joris, Remco, Bram, Chris, Koen, Coen, Daan, Roy, David, Kevin, Dion, Stijn, Steijn, Leroy, Leon, Lukas, Lucas, Thom, Thomas, Thijs, Martijn, Tobias, Guus, Gijs, Harm, Tigo, Hidde, Hugo, Victor, Vincent, Mike, Maik, Wouter, Sander, Niels, Niek, Jarno.
Jois en Jen, bedankt alvast voor jullie leuke suggesties! Jullie hebben mijn goede gevoel over de naam Lars eigenlijk bevestigd, bedankt daarvoor. Ik denk dat ik nu echt wel zeker weet dat ik dat verreweg de mooiste naam vindt. Nu nog een meisjenaam... Ik vind jullie namen Ilona, Anouk en Laura het leukst. Anouk was tot nu toe steeds een terugkerende naam bij ons, maar Ilona en Laura zijn ook erg leuk! Is er trouwens ook een vrouwelijke vorm van Lars?
Jongen: - M oniek, M ark en Remco - M oniek, M ark en Tom - M oniek, M ark en Renee - M oniek, M ark en Ralf - M oniek, M ark en Roy - M oniek, M ark en Michel / Michiel (sorry, toch een 'M') - M oniek, M ark en Menno (sorry, nog een 'M') - M oniek, M ark en Peter - M oniek, M ark en Arne - M oniek, M ark en Arjan - M oniek, M ark en Wouter - M oniek, M ark en Bram - M oniek, M ark en Jaap - M oniek, M ark en Guus - M oniek, M ark en Gijs - M oniek, M ark en Jeroen - M oniek, M ark en Sjoerd Meid: - M oniek, M ark en Carien - M oniek, M ark en Famke - M oniek, M ark en Kim - M oniek, M ark en Esther - M oniek, M ark en Linda - M oniek, M ark en Anne - M oniek, M ark en Jorien - M oniek, M ark en Laura - M oniek, M ark en Ineke - M oniek, M ark en Rianne - M oniek, M ark en Sanne - M oniek, M ark en Ingrid - M oniek, M ark en Birgit - M oniek, M ark en Simone
@Kovu: Jorien en Carien vind ik ook erg leuk. Carien heb ik nog nooit van gehoord, maar erg leuk ook. Beetje apart maar niet té. Toen had ik er 5 op mn lijst! Jullie zijn goed!
Larsine > Vermoedelijk is dit een vr. afleiding van de Scand. naam Lars (van Laurentius). In Ndl. aangetroffen. Laurentius > Laurentien
Lars = erg leuke, goed bijpassende naam Hier nog enige suggesties voor een meisjesnaam; Carlien Sandra Danique Noa Naomi Leah Evi Eva Lieke Evelien Annelien Annelies Ella Ellis Emy Erika Sophie Hanna Dorien Irene Karin/Carin Elisa Elian Lian Sonja Joanne
Loes hihi Ik denk niet dat ik mn kind dat aan wil doen over zoveel jaar op de school... "He loes, hoe is het met je..." hahaha