Een meisjes naam hebben we al, maar een jongensnaam. Ohh wat moeilijk zeg. Mijn vriend kwam met Jesper maar twijfelt nu weer. Onze zoon heet Justin ( niet uitspreken als Djustin). Ik vind het zelf wel leuk als de 2de jongensnaam ook met een J begint. (De meisjes naam begint ook met een J ) We hebben al wel wat namen op geschreven: Thijs Jesper Jelle Luuk Jesse/Jessie Lucas Lorenzo Wat vinden jullie van de namen en, hebben jullie nog wat suggesties/ideeën? Vind het zo moeilijk
Als je de naam weer met een J uitspreekt (en niet met Dj-), dan zou ik niet voor een Engelsklinkende naam gaan. Jessie wordt dan heeeel snel Djessie. Jesse vind ik wel een mooie naam. Wat vind je van: Japheth Jairo Jurre Jaron Job Jarno
Jurre vind ik wel leuk. Jaron zou ik dan Joran van maken,maar dan krijg je weer een associatie met Joran van der Sloot
Wat vind je van JERMO? Ikzelf vind hem namelijk erg leuk en apart Julian vind ik trouwens ook echt heel gaaf
Jermo uhmm apart. Moet de naam denk ik een paar keer zeggen, Julian vind ik ook errug leuk maar mijn vriend niet jammer genoeg
Justin en Julian Justin en Jurre Justin en Jarno Justin en Jasper Justin en Jochem Justin en Jonne Justin en Jacco
Jens vind ik ook een leuke naam. Jammer dat je vriend/man Julian niet leuk vindt. Ach jullie komen er vast en zeker uit.
Ik persoonlijk vind het een beetje raar als je 2 namen met een J hebt, en dan de ene J uitspreekt als DJ, maar de andere gewoon als J... Dan zou ik eerder gaan voor twee namen die je beide als DJ uitspreekt, of voor een heel andere letter.
Als de naam die we kiezen met een J begint willen we eigenlijk ook niet dat het al DJ wordt uitgesproken. Maar als we een hele leuke naam vinden met een J die we dan ook echt leuk vinden en die moet je met Dj uit spreken omdat het niet anders kan. Ga ik er geen andere naam voor zoeken.
Jeroen Jentl Jurgen Juul Joris Jorrit Jannick Jerre Jonas Jordan Jorian Juliën Jari Jelmer Joakim Jodi Jonathan Joppe Jort Joshua Julian Jurjan
Justin en Jurre Justin en Jesse Justin en Jessy Justin en Jowy Justin en Jamie Justin en Jamaro Justin en Jim