Goedenavond, Omdat ik op internet geen duidelijk antwoord kon vinden, wil ik mijn vraag graag aan jullie voorleggen. Op dit moment weet ik niet of ik zwanger ben. 25 mei ben ik (helaas) weer ongesteld geworden Met een cyclus van 29-30 dagen kan ik op rond 25 juni testen. Ik ben nu al een aantal keer bij de oogarts geweest en er heeft begin mei een onderzoek plaatgevonden waarbij mijn ogen verdoofd waren met druppels om de pupil te verwijden. Ook hebben ze nu 2 x aangetipt met een strip met Fluor (Fluoresceïne?) om zo oneffenheden/ beschadegingen te kunnen zien. Is een soort van contrast vloeistof. Dit is gedaan op 9-5 en 23-5. Nu moet ik volgende week weer op controle. Ineens bedacht ik me, kan dit kwaad bij een evt zwangerschap? Op internet lees ik wel over onderzoeken met Fluoresceïne maar dat is dan met infuus/foto's Daar wordt aangeraden het niet tijdens zwangerschap te doen. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven. Alvast bedankt voor het lezen. Groeten, Randy
Hoi Randy, ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij dit dit een dusdanig plaatselijke behandeling en een dusdanig kleine hoeveelheid dat dit geen invloed heeft op kinderwens en een eventuele bevruchting/prille zwangerschap. Je kunt het nog eens aan de arts vragen, maar ik denk dat het geen kwaad kan. Groetjes Brigitte