moeilijk zwanger worden een maal zwanger foute boel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miras, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miras

    miras Lid

    29 nov 2005
    8
    0
    0
    Zeerijp
    hallo iedereen


    ik zit met een probleem, ik ben nu al twee keer zwanger geweest maar allebei een miskraam. de laatste keer was ik in augustus dit jaar 3 maanden zwanger en moest naar het ziekenhuis om een ego te laten maken, spannend maar in mijn geval was het niet spannend, het kindje was al 3 weken oveleden sad.gif en zat nog in mijn buik. het kindje moest met een operatie weg gehaald worden. het minste was dat ik het niet kon verbergen om dat ik met 6 weken al een buik kreeg. dus iedereen wist het al dat ik zwanger was.
    de eerste zwangerschap is ook beeindigt bij 8 weken.

    maar nu komt het, we zijn de onderzoeken in gegaan en daar is uit gebleken dat er nog al wat mis is. mijn lichaam maakt van foliumzuur en vitammine b de verkeerde stof, en dat kan leiden tot een miskraam binnen 16 weken. mijn suikers is ook niet goed, en ik heb een verhoogde kans op tomboze. dus we waren niet echt blij. maar nu krijg ik nog meer onderzoeken dus week in week uit zitten we in het ziekenhuis.

    in december zijn we al 3 jaar bezig.

    wie weet er misschien wat meer van af of die het zelfde heeft als ik

    groetjes petra
     
  2. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hallo Petra,

    Wat vind ik dit triest voor jullie. Ik heb er dan ook nog nooit van gehoord en schrok van je bericht. Je denkt dat foliumzuur en vitamine B juist goed is, en dan zet je lichaam bij jou dit om in foute stoffen. Ik ben er dus niet mee bekend, maar wil je heel veel sterkte wensen met de onderzoeken!
    Hopelijk vinden ze snel een manier om je een gezonde zwangerschap te laten hebben, dit hebben jullie nu echt wel verdiend.
    Heel veel sterkte en geef de moed niet op!

    Liefs emma
     
  3. miras

    miras Lid

    29 nov 2005
    8
    0
    0
    Zeerijp
    bedankt emma

    voor je steun dat heb ik wel nodig.
    het foliumzuur en vitamine b probleem is wel onder controle te krijgen, ik slik nu een overdossis. maar de kans dat het weer gebeurt is heel groot. we wachten rustig af meer kunnen we niet doen

    veel liefs petra
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    ik denk aan je en hoop dat het allemaal een keer goed komt....in 2006 zal het vast en zeker voor een hoop van ons lukken!!!!
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Sterkte en succes ermee!
     
  6. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Sterkte en heel veel succes!
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Bah wat een narigheid, dat je lichaam dingen zo op kan nemen was mij niet bekend, en wat lijkt me dat een ellende, dat je al 3mnd in verwachting bent, en dan je overleden kindje uit je buik wordt gehaald..
    Ik wens je heel veel sterkte, en ondanks dat velen van ons niet hetzelfde meemaken als jij, hoop ik wel dat je een beetje steun bij ons allemaal kunt vinden.
    Liefs Sarina.
     
  8. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel sterkte miras. dat is echt heel erg rot. als positief puntje dan maar proberen te zien dat ze in ieder geval weten waardoor het komt. nu kunnen ze er wat aan proberen te doen.

    heel veel sterkte en moed houden.
     
  9. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo Petra,
    Goh, wat vindt ik dat erg voor je.
    Ik heb er geen woorden voor! :(
    Heel veel suc6 verder.
    Liefs Nancy
     
  10. miras

    miras Lid

    29 nov 2005
    8
    0
    0
    Zeerijp
    bedankt iedereen voor jullie reacties.
    het doet me goed.

    groetjes petra
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jee Petra, wat verschrikkelijk voor jullie :cry:
    Ik wil jullie bij deze ook veel sterkte toewensen.
     
  12. miras

    miras Lid

    29 nov 2005
    8
    0
    0
    Zeerijp
    hoi

    ik wordt helemaal gek van het wachten :( we wachten nu al dik 2 week op uitslag en nog niks gehoord. de huisarts kan me ook niks vertelen want die weet helemaal niks, die heeft de uislagen niet binnen van de vorige keer. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wordt wel gek nu?????????¿¿¿¿¿¿¿¿

    groetjes petra :rolleyes: :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina