Lieve meiden, ik heb over het algemeen nooit last gehad van veel afscheiding. afgelopen zondag een positieve ovulatie test gehad en aardig wat geklust dus vorige week tot en met maandag. nu heb ik na die maandag dagelijks best veel afscheiding. het is bijna helder wit en dik. herkend iemand dit? ik denk dat het misschien van het vele klussen is... maar kan het ook iets anders zijn
ik herken het! ik had dat vorige maand niet, nu wel. Er zijn verschillende dingen die invloed kunnen hebben op afscheiding, zoals stress, ontpillen of zwangerschap. Hopen op het laatste natuurlijk
Ik heb volgens mij helemaal nog geen afscheiding gehad, tenminste niet dat ik denk: Sow ! Maarja, ik moet ook nog ff afwachten of mijn ei is geweest. Heb 3 posi testen gehad, maar die van gister was gewoon vet paars, terwijl die andere 2 roze strepen gaven. Zal het morgen wel aan mijn temp merken...maar van afscheiding is bij mij zeker nog niets te bekennen.... ik wil eigenlijk ook wel van die afscheiding waar je draden van kan trekken, weet ik tenminste ook eens hoe dat er uit ziet (gna gna)
hihi nou die draden kan ik nu niet trekken hoor hahaha ik had dat zondag een klein beetje. je ei komt sowieso toch als je een positieve ovutest hebt gehad? ik denk inderdaad dat het met het ontpillen te maken heeft... ik heb wel een zeurend gevoel in mijn rechteronderbuik(gok mn eileider/eierstok).