Ben wel benieuwd wat de onderbouwing was. Hier ovulatie inductie nodig vanwege lange en onregelmatige cyclus maar bevallingen gingen soepel. Eerste in ruim 8 uur, maar niet heel heftig ofzo. Tweede in 4 uurtjes en de derde ook zoiets.
Wat een onzin. Wij hebben t traject doorgelopen van iui. Bevalling duurde 8 uur en de uitdrijving 40 min. Volgens mij best aardig voor een eerste. Heb t persoonlijk ook niet als moeilijk ervaren...
Wat een rare uitspraak. Volgens mij is het absoluut onzin en ik vind het bizar dat een kraamhulp zoiets zegt, terwijl het me juist haar taak lijkt om jou gerust te stellen, zelfs al was het waar geweest.
Denk echt dat het onzin is! Bij E. Duurde het 13.maanden eerdat ik zwanger was. Bevalling duurde maar 2.5 uur. Nu in 1x zwanger en hoop eigeblijk weer op zo'n bevalling haha
Het lijkt mij niet dat het zo stellig te zeggen is. Ikzelf was zo zwanger, beviel ook heel soepel en zonder schade en gaf ook borstvoeding zonder problemen. Mijn moeder werd heel moeilijk zwanger, beviel makkelijk en gaf ook borstvoeding zonder problemen. Mijn schoonmoeder krijg vaak vroege miskramen, beviel lastig (maar lagen alledrie in stuit) en kon nauwelijks borstvoeding geven.