11 DPO, zwangerschapstest is negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pixxel, 4 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,

Hoewel ik een paar maanden geleden nog een leek was betreft DPO, early testen, etc. ben ik inmiddels wat meer op de hoogte maar ben ik nog geen expert dus heb ik een vraag... of misschien zoek ik een bevestiging.

Mijn cyclus is nog vrij onregelmatig maar iedere maand voel ik wel ovulatiepijn. Vorige periode maar 1 dag en werd ook na 22 dagen ongesteld. Deze periode begon de ovulatiepijn op dag 13 en hield aan tot dag 16. Na deze periode ontstond er een flinke blauwe ader op mijn borst, wat mij stiekem wat hoop gaf. Echter heb ik al zo'n 4 dagen voornamelijk in de avond, een soort van - ik word ongesteld - gevoel in mijn buik. Volgens een app op mijn telefoon, heb ik nu een gemiddelde cyclus van 27 dagen en zou mijn NOD aanstaande woensdag zijn. Dus zit ik nu op 11 DPO? Want ik geen flauw idee wanneer de ovulatie nou precies was. Of kan ik DPO alleen berekenen als ik bijv. ovulatietesten gebruik?

Hoe meer ik typ, hoe meer vragen ik heb dus de hoofdvraag: Vandaag een early test van de Action gebruikt en deze was zo wit als ie maar wit kon zijn. Is er nog een ieniemienie kans dat ik te vroeg was?

Thanks alvast, merk dat ik wat labiel word rond de test periode :)

2. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Ja er is zeker een kans dat je te vroeg bent. Maar het kon ook zijn dat je ei dus pas later geweest is. Moeilijk te zeggen. Denk gewoon nog even afwachten.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gezien je niet je ei zeker weet zoals ik begrijp kun je nu ook niet van 11 dpo uitgaan, daarnaast is dat vaak te vroeg om positief te testen

4. Pixxel

Pixxel Actief lid

25 sep 2016
    270
    16
    18
    Vrouw
    Thanks voor jullie snelle reacties :) Toch fijn om wat hoop te kunnen hebben en positief te blijven. Ook al word ik misschien wel gewoon ongesteld. Ik zie soms zulke vroege testen voorbij komen, dat het ook een beetje onzeker maakt.

5. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Niet onzeker zijn. Heb bij mijn vorige zwangerschap ook pas op 13 dpo heeeeeeel licht positief getest. Helaas werd dat een miskraam.
    Ik ben ook laat qua postief testen.
    Bij mijn zoontje (die nu alweer 2 is), testte ik pas met 2 weken over tijd licht positief.....

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Had je dan niet gewoon rond je verwachte NOD pas je eisprong?;)

Deel Deze Pagina