Moeilijk zwanger worden van 2de, 3de kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marjo88, 2 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Hier word het leeftijdsverschil ook steeds groter.. Mijn zoon is nu 13 en zal dus minimaal zo'n 14 jaar tussen beide zitten mocht het nog willen. Ze hebben dan niet dezelfde papa, soms loopt het leven nou eenmaal anders maar dit leeftijdsverschil vind ik ook erg jammer.. maar ja, het is niet anders...

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Princess ik heb een bonusdochter in huis van 17 van m'n man. Die vindt het prachtig. Ik snap wel, je ziet de jaren gaan...Het vliegt hè.

Marjo hier ook kleine os nu1,5 we zitten alweer in maand 17 voor een derde, juni een jaar geleden zijn we begonnen. En het blijft frustrerend, ook omdat mijn man een stuk ouder is. Ik wil nog een jaar proberen en lukt het dan niet. Dan houdt het op. Dan geen broertje of zusje meer. Met pijn in m'n hart. Maar deze martelgang ga ik niet nog jaren volhouden. Op een gegeven moment is het klaar.

Hier druk met vanalles, de derde weer testen.

Wie was nu ongi geworden.... Jammer zeg :(
    M'n geheugen laat me sinds m'n laatste bevalling erg in de steek sorry....

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Herkenbaar. We zijn nog niet heel lang bezig als je het objectief bekijkt, maar voor mijn gevoel wel. De eerste twee kinderen was ik in ronde 1 zwanger en voor allebei een miskraam gehad waarvan ik ook in 1 ronde zwanger was.

We gingen dus vol goede moed voor een derde kindje, wat ik al veel langer graag wilde. Mijn man heeft in juni 'groen licht' gegeven en sindsdien aan het wachten en hopen. Vanochtend een negatieve test na ronde 5 :( Weet echt dat het niet lang is hoor, maar ik ben zo bang dat het helemaal niet gaat lukken.

4. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Bij mij duurde het ook bijna een jaar dat ik zwanger was van mijn eerste.
    Toen we in april besloten voor een 2e te willen gaan had ik in juni al een positieve test in mn handen .. en nu ben ik 2 miskramen verder en nog geen 2e in zicht :(.
    Het maakt me zo verdrietig, over 2 maanden zou ik uitgerekend zijn van de eerste miskraam.

Ik begin echt te twijfelen aan mijn lijf, zou er iets mis zijn waarom het niet blijft plakken..

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

In Feb 3 jaar verder en nog niet zwanger van derde kindje. Alle onderzoeken zijn perfect. In Feb mag ik met iui beginnen.

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Zo denk ik ook erover.
    Ook gewoon om de dag sex hebben.
    Met plezier erbij ontspannen.
    Maar deze keer heb ik weer het gevoel dat het niet gelukt is.
    Dat is mijn gevoel ook.
    Wil best gaan proberen de ovu testen.
    Mocht deze keer weer niet gelukt zijn.

7. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wij zijn inmiddels anderhalf jaar bezig voor een tweede. Afgelopen ronde was ik zwanger, maar ik ben erop aan het wachten dat dit de derde miskraam gaat worden. Wel een hele vroege dit keer daar ben ik wel blij om. Van mijn dochter was ik direct en blijvend zwanger.

Deel Deze Pagina