@daan spannend meis... ik duim voor jou!!!! @Sammie, hopelijk heb je gauw je menstruatie, voel je al iets aankomen. dan kun je tenminste weer verder.. Willes, ze groeien dus beiden mooi door?? top!! jaa beetje katertje heb ik wel gehaD hihi. langgg geleden dus na een paar wijntjes was die kater al goed aanwezig. ben gisteren gebeld door het zkh en ze gaan een kijkoperatie bij me doen. kijken hoe het er van binnen uitziet. Morgen naar t zkh voor nog wat onderzoeken en dan op de wachtlijst. iemand van jullie daar ervaring mee?? Liefs en succes allemaal!!
Dat valt wel mee hoor. Alleen de prikjes om de bm te verdoven voel je. En dan vooral de 1e en 3e. Daarna voel je niets ( oke wel wat gerommel) meer
nou net terug van het ziekenhuis. Het wordt toch een hsg. Dit leek hun beter. Ben benieuwd, ze meldde ook nog even dat ze vaak zien dat na een hsg vrouwen een hoger zwangerschapskans hebben dus dat is mooi meegenomen, al hoop ik nergens meer op haha. Hoe is t met jullie allemaal?
Hey Nicolletje. Da's wel goed nieuws dan. HSG is toch minder ingrijpend. Maar wat betreft een verhoogde kans op zwangerschap, tja dat hangt er maar net vanaf denk ik. Het blijft toch altijd een gelukstreffer. Hier niks van gemerkt in ieder geval. Wij gaan morgen voor de 4e iui, dus wordt weer spannend.
Willes, morgen je 4e IUI zie ik. Ik hoop voor je dat deze ronde raak is. Met hormonen kan meer kans geven. Ik hoop het voor je! Veel succes! Nicolletje, fijn dat je voor HSG mag. Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je nog een beetje bezig bent. Ik heb ook wel vaker gehoord dat het kan dat je meer vruchtbaar bent na een HSG. Doordat ze de eileiders doorspuiten kan het zijn dat ze wat meer doorgankelijker zijn. Nou wie weet tijdens de vakantie door de positieve sfeer toch nog een kansje! Ik blijf voor je hopen! Kaboutertje, hoe is het met je? is het voor jullie nu echt helemaal definitief over en uit? Zijn er geen behandlingen meer die wellicht een kans geven?
HSG, valt ook wel mee hoor. Ik vond er niet echt een verschil inzitten in die 2. De een is pijn bij het verdoven en bij HSG voel je het water. ( beetje ongesteldheidsgevoel) Spannend willes Sammie nee er is voor ons geen behandeling meer mogelijk.
Kaboutertje, heb je het uiteindelijk wel kunnen accepteren? Voor mij lijkt dat nu echt zo onmogelijk. Maar ja, aan de andere kant we moeten blij zijn dat we zijn gezegend. We staan in ieder geval niet met lege handen. Ik zag pas zo een topic staan " wat als je met lege handen komt te staan". Nou dat lijkt me pas echt verschrikkelijk.
Juist zo denken wij er ook over. En tuurlijk zijn we verdrietig geweest. Maar zeker na de laatste tp en het was niets, was het goed. We konden het met een goed gevoel afsluiten. Het is over en het boek kan dicht. Is ook al dicht. heel gek, maar dat ging heel snel. Zeker omdat we kk al hebben. We hebben er alles aan gedaan dus kunnen onszelf niets verwijten. ja kk blijft alleen en dat vind ik wel treurig, maar mijn man en anderen om ons heen zijn ook alleen en die hebben er echt geen nadelige gevolgen of een gemis aan gehad. Je kan ook een gehandicapt kindje krijgen waardoor je leven een stuk moeilijker wordt. ( en we zouden absoluut van dat kindje net zoveel houden) Of dat ze elkaar de tent uitslaan. Voor ons is het goed zo nu. We reizen graag en gaan dat binnenkort ook weer doen. daar kijken we alledrie erg naar uit. Vind het alleen lastig met voorbehoedsmiddelen. Wat doe je nu? Wel/geen pil? Wel/geen condooms. Stel dat je niets doet en over 5 jaar ben je zwanger? Dan ben ik 1 wel heel erg oud en 2 kk is ook oud dan. Dus moeilijk die grens te leggen/zetten.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Van de eerst was ik onverwachts zwanger(21) en ben nu 14 rondes verder voor de 2de. waaronder al 8x IUI. Ik ben inmiddels wel 32.
kaboutertje ik vind het zo knap hoe je er mee omgaat. al zal het moeilijk zijn en blijven, dit is niet wat je graag wilde voor jezelf, je kindje en je man. De dingen lopen helaas niet altijd zoals je het wilt. Ik snap het dilemma over anticonceptie. Misschien kun je een limiet leeftijd vaststellen?tot die tijd geen oac en daarna misschien een knoopje bij manlief? jijhebt wel genoeg onderzoeken ondergaan lijkt me.. indd sammie, ik heb dat topic ook gezien.. krijg echt al tranen in mn ogen als ik dat zie, als ik probeer te voelen hoe die meiden zich moeten voelen. vreselijk.. Hoi sesa welkom! wat vervelend dat het bij jullie ook niet wil lukken. AL 32, hartstikke jong nog meid. blijven ze op iui bij jullie? Liefs Nicole
Sesa, welkom. AL 32? Meid dat is nog piep. hebben jullie weleens over adoptie nagedacht? Wij wel voor kk. Zouden op een bepaalde dag een nummer aanvragen en toen bleek ik 2 dagen ervoor weer zwanger. Nu zouden we het niet meer doen. Het is toch 5 jaar wachten. We willen wel een baby (Zoals iedereen) en dan heb je dus weer een groot leeftijdsverschil.
nee wij ook niet. zo ver zijn we nog helemaal niet. als we "kindloos"zouden zijn gebleven dan hadden we dat zeker overwogen maar nu niet echt denk ik..