Welke tarwekiemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molensteen, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Welke tarwekiemolie gebruiken jullie?
    En wanneer? Hoelang?

2. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik gebruik die van de kruidvat
    Puur omdat die hier dichtbij zit en eigen merk scheelt een hoop in prijs. Aangezien het niet vanzelf lijkt te gaan, is merkspul een dure grap met heel veel maanden ;).

Ik gebruikte het eerst vanaf de eisprong want dat las ik vaak. Ook gelezen dat de hele cyclus ook geen kwaad kan, dus onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet heb ik deze cyclus de hele cyclus tko geslikt
    Met omega 3 en etos zwanger worden pillen.
    En manlief sinds deze maand een vitaminepil van centrum met zink, foliumzuur en selenium ofzoiets

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik gebruik sinds een maand de tarwekiemolie van de tuinen. Ik heb nog geen menstruatie gehad dus heb geen idee of het werkt.

4. Geel123

Geel123 Lid

13 mrt 2015
    26
    0
    1
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb die van de kruidvat eigen merk gebruikt.
    Paar dagen voor mijn eisprong ben ik begonnen met het gebruiken en na mijn eisprong ben ik ermee gestopt. Ik heb het in totaal maar 1 cyclus gebruikt want het was die maand gelukkig raak :)

5. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik slikte die van Kruidvat. Ik slikte hem 2x per dag ipv 3x. Ik heb het gebruikt vanaf de menstruatie ongeveer totdat ik wist dat ik zwanger was. Heb het dus maar 1 maand gebruikt :)
    En het was mijn 4e IUI behandeling dus volgens mij heeft het ook nog geholpen!

6. Montgommery

19 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van de Tuinen. 1 maal daags 1 capsule. Ik slik er elke dag één ongeacht de fase van mijn cyclus.

7. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb kruidvat eigenmerk en slik het ook 2x ipv 3x per dag (omdat ik dat op mn werk niet handig vind)

Geen idee of het al heeft geholpen, is de eerste maand dat ik het gebruik.

Deel Deze Pagina