hallo allemaal, nu 8 jaar samen hebben wij eindelijk besloten om te stoppen met de pil! zo blij nog meer mensen die in maart 2015 gestopt is met de pil ben erg nieuwsschierig na de verhalen mag natuurlijk ook al eerder gestopt zijn!! wil er graag over praten met mensen
hoi welkom !! Ik ben niet pas gestopt inmiddels zitten wij alweer in ronde 7 ! Ik snap dat het spannend is meid vond ik ook hoor toen ik stopte , hoop dat je snel een ontrelkingsbloeding krijgt en hierna een goede menstruatie met een mooie cyclus ! Succes meid X x
Hoi milou, spannend dat je gestopt bent met de pil! Ik ben 13 februari gestopt en wacht nog steeds op een natuurlijke menstruatie. Hoop dat alles bij jou ook weer goed 'op gang' komt. Ik ben nu inmiddels vier jaar samen met mijn vriend. Jij negen toch? Dat is wel lang leuk dat je ook op het forum bent.
Hoihoi welkom! Ik ben 17 februari met de pil gestopt. Ook ik wacht op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Hoop dat je veel geduld hebt, ben er in deze korte periode na veel op het forum te hebben gelezen wel achter gekomen dat je dat nodig zult hebben.
Hoi Mama's en Mama's to be, Ik lees en schrijf even met jullie mee, als jullie dat goed vinden uiteraard. ik moet er op de een of andere manier over praten. Het is allemaal zo spannend! Ik heb 31 december mijn laatste pil gepakt. Op 5 januari heb ik dan ook me onttrekkingsbloeding gehad. Inmiddels zijn we nu 68 dagen verder en ben ik nog niet ongesteld geweest. Ik vermoed dat het nog het "ontpillen" is. Al heb ik sinds 2 maart toch wel goede hoop. Op 2 maart heb ik de vrijwel de hele dag last gehad van lichte rode bloedingen vermengt met slijm, maar alleen bij het afvegen. Sommige keren zat er ook gewoon niets aan het wc papiertje (sorry voor de details). maandagavond was deze bloeding al gestopt. Ik dacht in eerste instantie: nou wordt ik ongesteld. Maar helaas verkeerd gedacht. Momenteel nog steeds niet ongesteld geweest. Een vriendin van me zei me dat het ook een innesteling kan zijn geweest!! Ze raden me aan te testen ongeveer 10 dagen na de bloeding. Gisteravond dan ook getest.. maar deze was negatief. Zou dit nog te vroeg zijn? Wat raden jullie aan te doen? Ik heb natuurlijk geen idee wanneer mijn NOD is, dus heb geen idee wanneer ik moet testen. Ik hoop dat iedereen snel positief mag testen! Liefs!
Ik zou er over een weekje ofzo nog eens een testje tegenaan gooien babyhope. Misschien is het nog te vroeg. Naar he dat ontpillen, toen ik gestopt was met de pil 13 feb had ik ook nog geen idee dat het zo lang kon gaan duren. Ik dacht ik stop ermee, en de cyclus komt direct vanzelf wel weer op gang.nou mooi niet dus. Nu lees ik op het forum verhalen over hoe lang het wel niet allemaal kan duren, pff... zijn jullie ook zo ongeduldig? Ik helaas wel, het kan mij niet snel genoeg gaan allemaal. ik had vanmorgen best wel hevige ongesteldheidskrampen, maar nog steeds geen bloed. Nu zijn de krampen ook al weer zo goed als over. Misschien komt de ongesteldheid eraan, anders is er iig wat activiteit in mn baarmoeder. @babyhope ik hoop voor je dat jouw cyclus ook snel weer op orde is, of anders dat je mss zelfs wel al zwanger bent. fijn om hierover te kunnen kletsen op het forum.
O ja, ik heb vanmorgen ook nog een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid ( kv 2v5) (kruidvat 2 voor 5) maar die was helaas negatief
Hoi Sylvia, Wat spannend allemaal he? Ik ben zelf inderdaad ook zo ongeduldig. Dan denk ik nee ik ga nog niet testen, maar het wachten duurt zo lang!! En voor ik het weet zit ik weer op het toilet me plas op te vangen. Ik heb deze week ook wel wat lichte krampjes/steekjes in me onderbuik, soms ook rechts onder richting me liezen. Het is dus flink aan het rommelen, maar dat doet het al ruim twee maanden nu. Verder voel ik me wel erg moe sinds deze week, mijn ogen blijven een beetje branden. Het vervelende is dat het ook voor iedereen anders is. Er is helaas geen handboek voor dit soort dingen. Is het voor jou ook de eerste? Of heb je al kinderen? Liefs
Voor mij is het ook de eerste keer voor jou ook he? dat maakt het extra spannend! Ja wat erg he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik heb in een maand tijd ook al 3 zwangerschapstesten versleten, haha! Iedere keer denk ik sympomen te voelen, misselijk, stemmingswisselingen, vaak plassen, gevoelige borsten, etc. maar helemaal niks. Hoe oud ben je baby? Ik net 34. Leuk om elkaar hier een beetje op de hoogte te houden over het nog niet ongesteld zijn e.d. maar we zitten hier wel op het topic van iemand anders, miss even een nieuwe topic openen voor dames die ook aan net ontpillen zijn en nog niet ongesteld?
He Meiden, Vorig jaar mei gestopt met de pil. Vrijwel direct een regelmatige cyclus á plusminus 29 dagen. Helaas zonder zwangerschap. Op 5 februari een kijkoperatie met tubatesten gehad. Vanwege een buikvliesontsteking (op 7 jarige leeftijd). En 10 februari zwanger geraakt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Iedere maand was een teleurstelling als ik ongesteld werd. Soms werd ik er moedeloos van. Blijkbaar heeft bij mij de operatie iets opgeleverd. Ik blijf jullie volgen. Veel succes dames!
@sylvia: ja, voor ons wordt het ook het eerste kindje! Ik ben 23 en mijn vriend ook. Ik heb altijd gezegd dat ik pas eind 20 kinderen wilde. Maar nu dat al mijn vriendinnen kleintjes hebben en/of krijgen ga je echt iets missen. We hebben dus besloten dat ik stop met de pil en dat we het wel zien wanneer het komt. Maar nu dat ik dan ook daadwerkelijk ben gestopt, spookt het constant door me hoofd. Ben er vrijwel de hele dag mee bezig, symptomen herkennen en opzoeken en forums afstruinen haha. Nu ik dit zo typ denk ik echt bij mezelf je lijkt wel gek hahaha. Wellicht inderdaad een goed idee een nieuw topic te openen. Ik zal er zo even eentje aanmaken! @iris: Wauw! Wat fijn voor je. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!