krampen/steken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mausli, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb sinds de laatste dagen echt gruwelijke buikpijn. van die valse steken dat je ineens in elkaar kruipt.

wat kan dit zijn?

liefs maus

2. vlinder82

vlinder82 Niet meer actief

Als ik ze heb, dan kwam mijn ongi er aan. (2 dagen later) Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

liefs vlindertje

3. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    heb al sinds 2 dagen na eisprong steeds last van steken en toen ook al ongi gevoel.
    je hoort wisselende verhalen,meiden die ongi worden en bij net zwangere meiden.
    ken een iemand op andere forum die zelfde klachten had als ik nu en die is zwanger en nog een,die is ook net zwanger en die had het aan de dokter gevraagd wat het kon zijn!
    dit was het antwoord
    Ik heb net die vraag gesteld bij de huisarts.
    Ik heb nl vanaf mijn eisprong (nu ongeveer 2 weken geleden) erg veel last van mijn buik , een soort van ongi gevoel, af en toe is het net of ze er met een mes insteken.
    Nu zei de huisarts net dat het heel goed kan zijn dat mijn eileiders nog zijn opgezet , na de eisprong en nu nog door prille zwangerschap komen er veel hormonen vrij die kunnen lijden tot deze klachten.
    Op het moment dat het eitje de eierstok verlaat blijft er een klein litteken achter en dmv hormonen/zwangerschap zet je eierstok dus op en dat voelt als ongi pijn.

ga voor je duimen meis!

4. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    het wordt echt met de dag erger s'avonds op bed dan rollen de tranen soms over mn gezicht. en heb het nu ruim een week ook na mn eisprong is het begonnen maar wordt alleen maar erger ik wacht ff af tot woensdag testje erop wagen! duim ook voor jou! wel even laten weten wat jou uitslag is

maus

5. Niet meer actief

heb je ook pijn in je schouder?

6. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nee geen pijn in mn schouders wel een zeurende hoofdpijn

hoezo?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahha...Ik lees mijn eigen klachten hier!

Ook sinds mijn ei ongelooflijk last van mijn onderbuik wist af en toe gewoon niet hoe ik zitten moest en dat heb ik echt nog nooit eerder gehad, heel vreemd maar die uitleg klinkt helder!

Maar wat je vaker leest, dubbele verhalen het kan alle kanten op gaan, hopelijk voor ons allemaal positief!

Succes!

Deel Deze Pagina