hoi meiden, weet iemand toevallig het telefoonnr of website van De Appelbloesem? ik heb daar in maart mijn kinderzorgtoeslag geregeld,maar kan de papieren echt nergens meer vinden. Ik ben bang dat wij ze tijdens de verhuizing zijn kwijtgeraakt ofzo. Maar ik heb ze u heel hard nodig,ik heb een aanslag van de belasting gekregen. of ik even wilde terugstorten,maar ik heb nog nooit een cent gehad! hun hebben het wel overgemaakt aan de appelbloesem. vandaar dat ik het nr nodig heb,loop mij al gek te zoeken op het internet maar vindt niks. heeft iemand een nr of site voor mij? groetjes diana
dat is zo'n tussenbedrijf die je kinderopvangtoeslag aanvraagt en regelt. ze hadden mij gebeld na de bevalling en ik was er in eerste instantie mee accoord gegaan(nadat ze bij mij thuis waren geweest) alleen kreeg ik 'savonds zo'n ruzie met oma,want die wilde er niets van weten om betaald te worden. ze past met liefde op haar kleinkind of ze past niet op! dus ik heb ze de volgende dag gebeld dat ik er van afzag. ze zouden het meteen aan de belastingdienst doorgeven, het lullige is dat het pas per september dit jaar is stopgezet bij de baelasting dienst. en omdat ik er van af heb gezien moetik het inmiddels (aan de appelbloesem)uitbetaalde bedrag terugbetalen. nu wil ik ze bellen(of mailen,schrijven)dat ik het niet netjes vindt dat hun geld hebben geincasseerd en niet hebben teruggestort of naar mij hebben gezonden. want dan had ik wel eerder bi de belasting aan de telefoon gehangen. vandaar dat ik een telefoonnr ofzo nodig heb groetjes diana
ik hoop het vosje, dank je wel. ik ga met een even kijken op de site of het de zelfde is en dan bellen. onwijs bedankt meis. groetjes diana