moeilijk

Discussion in 'Baby en dreumes' started by gevalletje, Apr 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    snik net Bas voor een wenochtend weggebracht naar het kdv... erg moeilijk, het moeilijkst vind ik dat hij nog maar 10 weken is..... zoo jong. Ik ben nog thuis maar tis zo stil opeens zonder Bas. Hij huilde ook nog toen we weggingen..

wie had er ook moelijk mee?

2. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    o wat leef ik met je mee. zo herkenbaar.

ik hoef mijn zoontje niet weg te brengen (ik heb thuis oppas)maar de eerste paar keer dat ik ging werken heb ik huilend in de auto gezeten.
    voor mij voelde het net of ik een stukje van mezelf achter liet.
    nu ben ik alweer een aantal maanden aan het werk en gaat het steeds beter al heb ik nog wel dagen dat het moeilijk is.
    zeker als ik hem een hele dag niet zie omdat ik ook 's avonds moet werken. (gelukkig bijna nooit).

heel veel sterkte vanochtend!

ik hoop dat de tijd een beetje op wil schieten voor je...

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Probeer eventjes wat leuks voor jezelf te doen meid! Wat zonder Bas niet zo goed of snel gaat en waardoor je lekker je gedachten kan verzetten! Ga heel even shoppen ofzo of lekker lang douchen of iets dergelijks.

Fae is nu 2 x 2 halve dagen geweest. Maar zij was (gelukkig) al wat groter. Het ging best goed bij ons en hoewel ik me achteraf wat schuldig voelde, vond ik de rust even wel prettig. Ik gebruik 1 van de halve dagen ook echt om uit te rusten. Smiddags gaan we dan wat leuks doen. En de andere kindjes vind Fae ontzettend leuk...

Ondanks dat, moet ik me inhouden om niet als het tijd is hard naar het kdv te rennen hoor, om haar weer even plat te knuffelen...

Sterkte deze ochtend meid! Als je eenmaal gaat werken straks, heb je lekker die afleiding en gaat de ochtend snel voorbij!

4. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    dank je. elke moeder zal dit wel hebben. maar het blijft moeilijk van 24 uur per dag zo 10 weken bij hem te zijn opeens de hele dag af te staan. gelukkig maar voor 3 dgn, papa en mamadag in de week. maar toch.... dacht altijd er zo makkelijk over, vorig jaar mn zus haar kleine in tranen wegbracht dacht ik nog, ach meid stel je niet aan :) maar nu weet ik wel beter.

maar wel heel even lekker gewoon even internetten zonder een baby die opeens aandacht nodig heeft :)

5. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Geniet maar lekker even van je vrije ochtend. Voor je het weet is ie weer om. Ik heb nog makkelijk praten haha. Wordt straks door het kdv terug gebeld om een afspraak te maken voor een wenochtend. En eigenlijk zie ik daar ook best tegenop. Al denk ik dat het moeilijker vind om Hugo daar achter te laten dan Julian. Hugo beseft het natuurlijk volledig en zal het echt moeilijk vinden om afscheid te nemen. Julian vindt alles nog prima.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik hou me nooit tegen als het tijd is hoor
    dan ga ik op een drafje.. (nouja bij wijze van spreke dan) richting kdv
    en dan kom ik daar.. wil ze niet naar huis!

sta je dan met je goeie knuffelgedrag :)

elke ochtend is het huilen als ik dr weg breng
    maar mooi elke middag wil ze dus niet meer naar huis.

dus sochtends praat ik het voor mezelf maar goed met het idee dat ze het er toch echt wel leuk vind.. want anders had ze wel mee naar huis gewild :)

7. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Ik, ontaarde moeder, vond het heerlijk dat Tess 3 ochtenden in de week naar het kdv ging vanaf dat zij 10 weken was.
    Zelf was ik nog niet weer aan het werk en ik vond het heerlijk dat ik die ochtenden weer alle tijd had om onbezorgd met de honden naar het bos te gaan, of lekker te gaan winkelen, koffie drinken met vriendinnen oid.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat er moeders zijn die het er een stuk moeilijker mee hebben hoor ;)
    Hoe was het gegaan vandaag?

8. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    Hoi,

het was heel goed gegaan met Bas. Zelf heb ik nog een wat gelezen en schoongemaakt. Vandaag is hji weer voor een ochtend, maar dan voor 5 uurtjes (gisteren 3 uurtjes). hij lachte toen hij daar binnenkwam. Net het huis verschoongemaakt en zometeen weer even lezen.... bevalt me ook wel dat even alleen zijn toch... maar ik mis hem ook wel..

9. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Fijn dat hij vanmorgen al ging lachen toen hij binnenkwam :)
    Voor jou went het vast ook snel, en dan kun je echt gaan genieten van je 'vrije tijd'

10. Almi

Almi Actief lid

Mar 30, 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Moet zeggen dat ik mezelf altijd erg nuchter heb ingeschat. Toch zat ik jankend in de auto toen Alex voor het eerst uit logeren ging. Na een paar keer ging ik echt met steeds minder stenen in mijn maag terug naar huis. Ik denk nog wel vaak 'o, nu krijgt hij zijn flesje' en 'zou hij goed geslapen hebben?'

Ik denk dat het alleen maar gezond is om je zo te voelen. Dat betekent dat jullie band gewoon erg sterk is ;)

Sterkte, en vergeet er niet van te genieten!

Share This Page