carnaval op kdv

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by maartjev, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Voor de brabanders:

Ik ben benieuwd hoe ze bij jullie op de kinderopvang/bij de gastouder carnaval vieren??

Groetjes!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij ons is er een carnavalsborrel, alle kindjes en ouders zijn welkom en mogen verkleed komen. Weet zelf nog niet precies wat/hoe het gaat zijn, want dit wordt de eerste keer, vorig jaar zat Milan nog niet op 't kdv.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , bij mij ( ben pedagogisch medewerkster ) op t KDV doen we van woensdag tot dinsdag dat alle kinderen verkleed mogen komen zodat iedereen n keer verkleed kan komen .
    en meestal komt de jeugdprins ook nog langs met ballonen en wat liedjes enz ;) !

verder doe ik met de BSO (buitenschoolse opvang ) op maandag en dinsdag altijd carnavallen in de buurt bij 1 of andere hal/ruimte waar t net maar gezellig is !

4. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hallo,

Hier in het nuchtere noord-holland doen ze op de kdv ook aan carnaval :D

Me zoontje kwam vorig jaar met groen haar thuis :). Me vriend was vergeten te zeggen dat de kindjes verkleed mochten komen.

Dit jaar probeer ik erop voorbereid te zijn. Het lijkt me ontzettend lachen om Koen in een bumba pak te hijsen. Hij is er helemaal gek van.

Groetjes,

Kim

Share This Page