Hallo allemaal!! Voor de brabanders: Ik ben benieuwd hoe ze bij jullie op de kinderopvang/bij de gastouder carnaval vieren?? Groetjes!
Bij ons is er een carnavalsborrel, alle kindjes en ouders zijn welkom en mogen verkleed komen. Weet zelf nog niet precies wat/hoe het gaat zijn, want dit wordt de eerste keer, vorig jaar zat Milan nog niet op 't kdv.
heej , bij mij ( ben pedagogisch medewerkster ) op t KDV doen we van woensdag tot dinsdag dat alle kinderen verkleed mogen komen zodat iedereen n keer verkleed kan komen . en meestal komt de jeugdprins ook nog langs met ballonen en wat liedjes enz ! verder doe ik met de BSO (buitenschoolse opvang ) op maandag en dinsdag altijd carnavallen in de buurt bij 1 of andere hal/ruimte waar t net maar gezellig is !
Hallo, Hier in het nuchtere noord-holland doen ze op de kdv ook aan carnaval Me zoontje kwam vorig jaar met groen haar thuis . Me vriend was vergeten te zeggen dat de kindjes verkleed mochten komen. Dit jaar probeer ik erop voorbereid te zijn. Het lijkt me ontzettend lachen om Koen in een bumba pak te hijsen. Hij is er helemaal gek van. Groetjes, Kim