moeilijk

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door deesjedees, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb 1 april een miskraam gehad met 5 weken en 1 dag.
    Daarna weer zwanger. Heb 20 mei een miskraam gehad. Weet niet hoe lang ik toen zwanger was. Ben tussen door niet ongesteld geworden.

Nu komt alleen nu de klap pas aan. Ben er erg emotioneel onder.
    Heb het er heel moeilijk mee om er over te praten. Zelfs met mijn man. Heeft er iemand misschien tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Hoe gaan jullie om met andere zwangeren vrouwen. Ik vind dit erg moeilijk. Vooral als ze iets vertellen dat ze misselijk zijn of zo. Vind dit echt een verschrikkelijk gevoel.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hey lieverd

ik snap wat je bedoeld, het lijkt wel of de omgeving alweer verder gaat terwijl jij nog zo met je miskraam bezig bent. Ik heb zelf ook steeds meer huilbuien erom en weet ook niet goed hoe ik erover kan praten, gelukkig snapt me partner het wel als ik huil en hebben we het dan samen even over onze gevoelens als we bv een zwangere vrouw tegenkomen ofzo. Ik kan je geen duidelijk antwoord geven over hoe je jezelf op kunt beuren maar ik weet wel dat je verdriet er gewoon uitmoet en dat dat ook mag en hoort. je geeft immers veel om je verloren kindje. Ja ik noem het een kindje ookal was het technisch niet zo, je gevoel vind van wel en het is het ook waard om nagedacht te worden als zijnde een kindje met een ziel.

Wij hebben een roos op stam in de tuin in een mooie pot staan en hier hebben wij veel steun aan, elke dag lopen we er even langs en we staan er vaak ombewust even bij om samen te zijn. misschien is dit een idee voor jullie? een plekje creeeren waar je heen kan gaan.. ik praat ook tegen de roos en soms aai ik hem of geef hem een kusje.. heel bizar maar op die manier is het toch een soort tastbaar iets.

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Lieve meiden: wat fijn dat we na deze verdrietige berichten alledrie een positieve zwangerschapstest in handen hadden!
    Het verdriet zal ergens altijd wel blijven, maar het zien van andere zwangere vrouwen e.d. zal minder pijnlijk worden....

Ik duim voor 3 gezonde kindjes over 8 maanden!

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik wens jullie alle 3 een gezond kindje toe!

ik heb zelf 4 miskramen gehad.
    deze hebben veel verdiet gedaan , en ik denk er nog met regelmaat aan terug.
    maar mijn 2 gezonde jongens maken veel goed....

ik zie het zo... zonder ingrijpen van de natuur waren deze 2 jongens er niet geweest...

Deel Deze Pagina