Hoi meiden, Rond valentijnsdag wordt onze kleine als het goed is geboren. Ik wil iets leuks voor mijn man kopen....nu zat ik te denken aan een naambordje bijde deur met onze vier namen en huisnummer. Toch vallen de prijzen online me een beetje tegen. Moet toch nog zo,n 40 euro betalen. Wie heeft er een leuke tip!!? of een ander kadoidee>
Ik lees even mee. Ik heb in de winkels gegeken, en dat waren nog bedragen voor boven de 40 euro. Vond het nogal veel voor gewoon een naambordje. ( wel die er een beetje leuk uit ziet natuurlijk)
wij hebben een aluminium naambordje van de hema van onze zoon aluminium is nu eenmaal duur en weer en wind bestendig. er zit ook bevestigingsmateriaal bij naambord met foto of ontwerp van geborsteld aluminium - HEMA is echt supergoede kwaliteit, en hangt hier al 2,5 jaar en nog steeds even mooi. je kan dus zelfs een foto kiezen die je wil van je kindje, en dan bijv nog de naam erbij en het huisnummer. kost idd ook 30/40 euro, maar een goedkoper naambordje ga je denk ik niet vinden, in ieder geval niet van goede kwaliteit dat weer en wind bestendig is
jup. na 2,5 jaar echt nog perfect, zie geen verschil met in het begin van goede kwaliteit aluminium en weer en wind bestendig dus
ik heb er één op de markt gekocht in rotterdam - hij stond aan de zijkant van de v en d ofzo ? Je besteld, hij maakt hem in tussentijd en na 2 uurtjes kan je het al ophalen. Dus áls je uit die buurt komt, misschien daar eens kijken?
Ik wilde er ook al één, was naar verschillende schoenmakers geweest maar de goedkoopste was 60 euro en dan nog niet zo geweldig.. Nu hangen alleen mijn vriend en ik nog bij de deur.
Ja! Wij hebben in een RVs(look, maar blijft erg mooi) naambordje gekocht op internet. De namen worden er op gezet, niet met plakkertjes, maar het zit er echt op/in verwerkt, soort van erop gedrukt. erg mooi! Je kan zelf een ontwerp maken! Naambordjes voordeur bestellen? Persoonlijk naambord in 3 stappen! Als je links in het menu kiest op de site voor RVs look en dan de allereerste: Model 10 RVs look. 22,50 En je mag het bordje terugsturen als er een naam bij moet komen in de toekomst en dat doen ze gratis
markt wilde ik ook al zeggen en bij ons zit ook een winkeltje waar in spullen verkocht worden die gemaakt zijn door verstandelijk gehandicapten, super mooie dingen en voor een leuke prijs en zo doe je ook nog wat goeds met je geld. Ze hebben van alles, waaronder dus ook naambordjes.