Moeilijk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Kijk, als je dit nou gewoon in een beginpost had gezet.............hadden mensen het wat makkelijker begrepen misschien.

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Uhh waarom?? Omdat het altijd dezelfde zijn die mensen moeten lopen afzeiken? Dat ik pas goedkeuring krijg als ik mijn situatie tot in de detail uitleg? Moet niet nodig zijn, er moet eens een keer gelooft worden wat er wordt verteld!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Maar waarom moet iemand perse haar hele leven posten voor ze begrepen word? Waarom is het gewoon zo moeilijk om respect voor iemand zijn keuze te hebben en te helpen bij haar vraag ipv iemand nog meer de grond in te boren. En dat noemen zich volwassen vrouwen? Bah!

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik stuur je even een pb...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens meid!

Als je duidelijk zegt dat je er echt alles aan gedaan hebt dan moeten ze daar maar genoegen mee nemen vind ik. En niet iemand de grond in trappen als ze al een moelijke beslissing hebben genomen en dat ook aangeeft.

Heel erg veel sterkte met alles!
    Ik denk dat je er goed aan doet er geld voor te vragen omdat je dan sneller echte geinteresseerden aantrekt. Ik hoop dat je een goed baasje voor ze vind.

6. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Het is heel moeilijk om via internet een situatie in te schatten. Ik weet ook dat een situatie kan veranderen, je weet nooit hoe de toekomst loopt.
    Ik wil je in ieder geval sterkte wensen. En idd heel goed uitkijken waar je je honden plaatst.

En voor de mensen die een hondenuitlaatservice aanraden: in mijn omgeving zijn er genoeg, maar er is er geen een die staffords aannemen;)

7. Skye

Skye Niet meer actief

Omdat in al die berichten hiervoor nou niet echt duidelijk naar voren kwam waarom je die honden niet kon houden. Waarom zouden ze alletwee weg moeten en niet alleen de gene waar de meeste problemen mee zijn? Als je wel tijd hebt voor 1 hond, waarom dan niet voor 2?? Je zegt dat het niet gaat om met de honden te lopen en ook nog eens met een buggy, maar later zeg je ook weer dat je geen tijd hebt om met ze te knuffelen, en waarom dan niet met de hondjes wandelen als de kleine op bed ligt en je man/vriend thuis is???

Dit zijn nu geen verwijten/vragen van mijn kant, maar ik laat even zien hoe mensen hier denken. Als ik zeg dat ik mijn hond weg doe en geef alleen zulke argumenten, tja dan ga ik zelfs aan mezelf twijfelen.
    Je moet doen wat jij wilt, maar je moet niet verwachten dat iedereen in jouw straatje praat. Want er zijn mensen (zoals ik) die nooit hun hond weg zouden doen en die er gewoon tijd voor maken, ookal is dat moeilijk!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou als je dat al weet en vind dat kan je dat toch verwachten? Of denk je dat jij een uitzondering zou zijn?
    Ik vind dat er ook wel wat tips zijn gegeven o.a. over het marktplaats.

Ik weet van de vorige baas van onze hond (ook populair ras) hij tig keren werdt gebeld met de vraag of hij nog ballen had, dit had hij niet meer dus werdt er ook hier gelijk afgekapt. Naja dan weet ik al wat de bedoeling was.... Dus kijk er gewoon mee uit!
    Ik zou ook gewoon via een forum of vereniging gaan proberen, als dat dan nog niet wil kun je altijd nog via mp gaan kijken toch.

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Respect!! Dat ten eerste! Nu ik dit lees snap ik het een beetje. Waarom je dat niet eerder gepost hebt snap ik niet, want volgens mij mag je hier gewoon jezelf zijn en waarom zou je dan niet alles open op tafel leggen als je toch al een topic gaat openen hierover. Je weet vantevoren dat er nare reacties zullen komen aangezien er nogal wat dierenvrienden aanwezig zijn. ;)
    Logisch dat er vragen/verwijten komen als alles niet duidelijk is.

Ik wil je nog wel even succes wensen met het zoeken naar een nieuwe baas en hoop dat dit topic een goed einde mag krijgen.. :)

Ook sterkte de komende tijd trouwens want als ik zo lees komt er nogal wat narigheid aan voor je.. :( en ook al zijn we het niet eens, dit gunnen we niemand natuurlijk.. ;)

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Het blijft raar dat iemand niet gewoon geloofd word maar eerst zijn halve leven op tafel moet gooien.

11. Ik ben halverwege gestopt met de reacties te lezen
    maar een aantal dingen zijn blijven hangen

Ts wat is er mis met een hond die alleen maar wat ligt te liggen??

Ik zou de honden niet zomaar weg doen, omdat ik denk dat ze bij een ander beter af zijn.

Wie weet wat voor leven ze daar krijgen, zelfs al hebben ze het bij jou nu niet zoals voorheen, ik zou ze niet uit hun omgeving weg halen en ten tweede zou ik het niet kunnen, want ondanks alle mankementen en dominant gedrag zou ik mijn duitser nooit kunnen missen, laat staan weg geven...

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ts ik wil je even veel succes wensen met deze dappere beslissing!

Ik lees ook dat je ene hond dominant is en vind het super dat je problemen voor wilt zijn...Als je kindje word gebeten (waar niemand hier over nadenkt...) dan krijg JIJ ineens te horen waarom je die hond niet hebt weg gedaan en je kind hiervoor hebt beschermd..

Dus meid TOP!

Hoop dat je snel een goed baasje kan vinden en sterkte ermee..

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb 2 honden, ik woon nu noodgedwongen bij mn ouders en die hebben er ook 2. 4 honden dus waar ik ook wel is alleen voor zorg. Dan ga ik maar 2 keer lopen! En in mijn geval kind op mn buik en hup met zn 4e. Ook heb je verschillende kinderwagens die heerlijk samen gaan met honden! (met de buggy lukt t me ook niet)

de dominante hond idd een staf staat bekend om zijn hondagressie, dan laat je die toch alleen uit?

Tuurlijk kun je ze weg doen, maar ik kan niet begrijpen dat na de komst van een kind je ineens niet meer voor je huisdieren kunt zorgen... vind ik zo raar!

in mijn ogen is het een kwestie van willen!

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Agressie Naar mensen en honden zijn 2 hele verschillende dingen!!!! Dat kan je totaal niet met elkaar vergelijk, last dat even duidelijk zijn.

Iedereen met een staff kan dat bevestigen!

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Het karakter van de waakse hond valt helaas niet aan te sleutelen wat betreft D. ze wil haar gewoon beschermen. Als mijn vriend en ik aan het stoeien zijn en het wordt te wild wil ze hem ook "pakken".

Klinkt toch alsof ie agressief kan worden naar mensen maar ja volgens jou is het niet zo, totdat het dalijk te laat is dan piepen jue wel anders...
    Ik zou mijn kind niet dat risico zou willen laten lopen..

16. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zeker als je agressie verwacht niet op MP.
    Maar dat is mijn mening..

17. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Helemaal mee eens.
    Zo'n hond moet naar een ervaren hondenbezetter. Iemand met kennis en ervaring.

18. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    [QUOTE=Vagans;1276196

de dominante hond idd een staf staat bekend om zijn hondagressie

Ik weet niet hoe.je daar bij komt ligt ook n groot gedeelte aan de opvoeding.
    Die van mij is echt n sul.als n andere hond hm pakt rent hij in paniek weg.

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ja maar het ging mij erom dat er gezegd werd dat staffs bekent staan om hun aggressie daar reaggeerde ik op.
    Agressiekun je er zeker niet altijd uitkrijgen daar ben ik t mee eensmaar t ging mij om die ene zin

Deel Deze Pagina