Dochter voor het eerst op schoolreis

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Balou, May 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Moet het even van me afschrijven hoor......
    Onze dochter gaat morgen voor het eerst op schoolreis. Ze gaan er met de bus.
    Ik zie er zo tegenop en denk steeds: "zullen ze wel goed om haar denken? Raken ze haar niet kwijt? Kijkt de buschauffeur wel goed uit?" Pppppfffff. Onze dochter heeft er overigens heel veel zin in.
    Het voelt echt alsof ik haar nu meer los moet laten. Gelukkig zijn ze er rond 15.00u weer, wordt een lange dag voor mij :).

2. kili

kili Niet meer actief

Hoi,

Mijn zoontje zat net 2 weken op school en ging op schoolreis. Ik heb ervoor gekozen om mee te gaan.

Kregen 4 of 5 kinderen onder je (ik 4)
    En meerder juffen/ouders hadden geen kindjes, zodat die konden helpen met naar het toilet gaan, bij de uitgang blijven staan ed.

Hier hebben we goed op de kindjes gelet, en allemaal waren ze mee terug :)
    Ik vond het leuk om tegen de ouders te vertellen hoe de dag was gegaan met hun kindje. Misschien vragen bij wie je dochter zit, en dan vragen hoe het gegaan is.

Gr. Kili

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehe spannend he
    hier gaan ze in groep 1 enkel picknicken.. (maar daar dus wel LOPEND naar toe.. langs de allerdrukste weg die onze wijk heeft)

maarja.. normaal biljven ze ook altijd in de rij.. dus dat zal dan ook wel zo zijn :)

waar gaat je dochter naar toe?

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Oh erg he, die van mij ging vorig jaar ook voor het eerst, met zo'n grote bus (hij vond het geweldig natuurlijk) en ik stond maar krampachtig mijn tranen in te houden en te zwaaien. Ze worden dan in eens zoooooo groot

5. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik denk dat ik ook echt moet slikken als ik haar sta uit te zwaaien..... Maar als zij maar plezier heeft morgen dat is het allerbelangrijkste!
    Ik geef haar trouwens wel zonnebrand creme mee want het wordt weer warm, ik hoop dat de juf of begeleider haar wel even gaat/wil insmeren anders is ze s'avonds zo rood als een kreeft.

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Gewoon nog even zeggen bij aflevering van je kleine schat. Hier hebben ze per 4 kindjes een begeleider dus dat lijkt mij dat insmeren niet zo'n heel groot probleem zou zijn

Share This Page