We zijn ons een beetje aan het verdiepen in meisjesnamen als we een jongen krijgen staat de naam al vast , Liam. Nu zoeken we een meisjesnaam die daar goed bij past het liefste een korte stoere naam . hebben jullie leuke ideeen ?
Mila vinden we ook erg leuk die staat al op het lijstje net als Evi(y) . Ik merk toch wel dat de voorkeur uitgaat naar korte stoere namen alle ideeen zijn welkom
Liam is bij ons ook de grootste kanshebber voor als we ooit een zoon mogen krijgen... Dus ik zou zeggen, ga voor Kaylee
Niké Lune Demi Joy Romy Beau Ella Saar Floor Amy Tess Lynn Britt Ann Jill Liv Liz Fien Pien Noor Jisse Isis Linde Eva Julie Yentl Esmay/ Esmée Mirthe Mette Merle Marle Iffet Gitte Zoe Xanthe Mare Dané Danthe Rixt Marin Laure
Kom vanmiddag de straat inrijden staat er een groot geboortebord 4 deuren verder met de naam Evi ! ik en vriendlief balen er stevig van . Hebben jullie nog meer ideen voor korte stoere meidennamen ?
Maar waarom kan je als je buren hun kindje Evi hebben genoemd je eigen kind geen Evi noemen? Jij hebt daar toch niks mee te maken? Met hoe het kind van je buren heet? Ik vind dat altijd zo raar... Als je een keer verhuisd heb je je kind geen Evi genoemd omdat je oude buren hun kind al Evi heette... nee, daar zou ik me niks van aantrekken. Overigens vind ik Mila ook een leuke, idd zelfde letters als Liam! mvjanelle heeft een aardige lijst suggesties opgebracht, staat er niks tussen? Moeilijk he?!
Ik hoor het van meer mensen dat ik me daar niks van aan moet trekken als we voor die naam gaan zal het toch Evy worden en vriend vind het ook echt een hele leuke naam dus gelukkig zijn we het daar over eens Ben ook weer aan het neuzen naar andere namen maar kom er niet echt aan uit het is ook onwijs moeilijk en ik ga dan van de week ook maar een namenboekje halen en daar eens in neuzen denk ik . We hebben gelukkig nog alle tijd ...
je kan het op verschillende manieren schrijven bv. evey , evy , evie , evi en idd wat maakt het uit dat jullie kleintje de zelfde naam draagt als een buurkindje succes
Ik vind het iets anders als die buren goede vrienden van je zouden zijn. Maar als het alleen buren zijn, dan zou ik je kindje gewoon de naam van je keuze geven.