Hey dames.. İk ben nu 12 weken zwanger. Afgelopen dinsdag wasbik bij de verloskundige. Die zei dat het op een jongetje lijk. Toen was ik 11 weken en 5 dagen. Kan dit nog veranderen?? Aangezien het nog best vroeg is ?? Heeft iemand hier ervaring mee??? Groetjesss
Dat vind ik wel heel vroeg om te zeggen... Mijn gynaecoloog kon het met 15 weken nog niet met zekerheid zeggen. Want wat op een jongetje lijkt, kunnen ook gezwollen schaamlipjes zijn. Maareh....nee het geslacht wat je kindje heeft kan niet meer veranderen nee
Dat is waarschijnlijk n.a.v. de NUB theorie. Dan kan je een soort van ruwe schatting maken. Het schijnt bij 75% te kloppen, maar lees en hoor ook voldoende dat het niet klopt. Bij ons klopte het overigens wel!! Maar dat zegt nog niets. Een oud collega kreeg met de 20 weken echo te horen dat ze een meisje kreeg... Kwam toch echt een heel duidelijk jongetje uit na 40 weken
Met 11 weken zij vk dat het op een jongetje leek, vandaag weeg geweest 15 weken en leek het op een meisje maar kon het nog steeds niet zeker zien/zeggen... Wat is die onzekerheid toch niet leuk Wil het zooooo graag weten
Heeft de babyfabriek 't toch nog even stiekem veranderd in de tussenliggende tijd Maar goed, ik zou toch even op de 20wk echo wachten, dan lijkt het gewoon allemaal wat meer zeker? Hier trouwens een meisje. Zowel met de NUB, als met de 15wk als met de 20wk als met de geboorte
Haha zo kom je niet ver nee! Ik heb hiervoor een pretecho gepland.. ben ook reuze benieuwd naar t gelacht! Kan ik eindelijk gaan shoppen