Na een lange periode durf ik me hier weer te melden. We zijn nu over de helft en hebben de 20-weken echo achter de rug. We weten inmiddels dat we een jongetje krijgen! Manlief en ik hebben beide een andere favoriete naam.. graag jullie mening. Ik geef niet aan welke de favoriet van mijn man is en welke van mij. Ik ben benieuwd naar jullie mening. (Graag ook stemmen in de poll) Tijmen/ Thijmen Joris Edit: Volgens mij is het toevoegen van mijn poll mislukt? Toch ben ik benieuwd naar jullie mening
Ik kan niet kiezen... Voor beide valt wel wat te zeggen. Joris past wel een beetje bij een softie. Thijmen past ook niet zomaar bij elke jongen. Lastig zeg... Succes!
Thijmen hoor je wel veel. Ik zie een blond jongetje voor me in een gestreken overhemdje. Hij likt aan een ijsje dat hij ver van zich afhoudt om niet op z'n kleren te morsen... Joris vind ik origineler. Ik zie een jongetje voor me met warrige bruine krullen en een ondeugende blik in zn ogen. Hemd uit zn broek en een gat in zn sok... Ik zou voor Joris gaan...