Postnatale depressie

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door medinalil, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of het hier goed staat? Maar ik ben paar weken geleden bevallen en heb een postnatale depressie ( hier krijg ik hulp bij) maar wanneer moet ik mijn werk hierover inlichten ? Ik moet eind van de maand weer werken.
    Moet ik dat nu doen of pas de dag dat ik
    Weer moet werken?

Alvast bedankt

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik heb het gelijk gedaan, in overleg met de psycholoog. Zo hoefde ik hier verder niet over na te denken, kon ik de tijd nemen voor mijn herstel.

Ik heb mezelf begin september ziek gemeld, ik zou eind oktober weer beginnen. Begin december ben ik weer langzaam begonnen met werken en op 1 maart ben ik volledig beter gemeld.

Ik heb heel veel steun van mijn manager en collega's gehad, vond ik heel fijn!

Sterkte, het is niet niks!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.193
    35.894
    113
    Ik heb het nooit expliciet gemeld, ben gelijk weer aan het werk gegaan en de structuur die mij dat bracht ik heb als zeer positief ervaren.

4. Frozenn

Frozenn Lid

17 sep 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ook.. mijn werkgever en collega's wisten ervan maar van mijn kant wilde ik niet thuis en nog meer somber zitten wezen dus bewust weer aan het werk en het heeft echt goed uitgepakt. had het juist nodig en werd goed opgevangen.

Deel Deze Pagina