HELLUPPPPP!!! Ik ben bijna 36 weken en ik ben radeloos! We komen maar niet uit de jongensnaam. Voor een meisje weten we al wel. Onze zoon heet Luuk, en we vinden dat het daar wel bij moet passen, lekker Hollands dus eigenlijk. Ik hoor heeeeel graag jullie ideeën!
Luuk & Siem Luuk & Sam Luuk & Finn Luuk & Thijn Luuk & Tijn Luuk & Timo Luuk & Sil Luuk & Teun Luuk & Daan! Dit vind ik zelf een mooie combi
Luuk en Kas? Lastig.. Vind luuk echt een hele mooie, stoere en toch lieve naam dus moeilijk om daar iets bij te bedenken.. Luuk en Arne? En Luuk en Daan of Luuk en Tom staat ook niet gek inderdaad.. Maar vind Luuk veel leuker dan Daan of Tom, wel zo leuk als je een even goeie tweede naam kunt bedenken
pfff, we zijn dr nog steeds niet uit..... en ben nu dus de 39 weken gepasseerd! Er staan echt veel leuke namen tussen, maar met allemaal is wel iets, of in de familie/vrienden kring, of een kind in mijn klas heet zo, of het past niet bij onze achternaam.
nou vind er wel veel leuk, Daan - Mats - Jop - Jens - Noud - Gijs - Mees - Joep - Maar twijfel enorm of ik 2 lettergrepen niet leuker vindt bij Luuk
Koen Ton Dies Mart Rens / Rins Jent Jins Harm Bob Sjors Nils Joost Moos Mels Niek Hein Seb /Sep Hein Bjorn Jules Ralf / Ralph Jim Mick Rik Kai Seth Sjoerd Paul Ries Jorn Just Jur Karst / Kars Miel Robin Ruben Jasper Thomas Jelle / Jelte Jesse Melle Fedde David Maxim Jarne Emiel Robbe Hidde Wessel Tigo Floris Milan Mika Jelmer Willem Sebas Jorrit Steven Marijn Pepijn Roan Julian / Julan Roan
Abel Adam Alex Alwin Antonie Arnoud Arthur Bas, Bastian, Bastiaan Ben, Benjamin Bram Cas, Casper Chris Daan David Diede Erik Ewoud / Ewout Faas Fabian Felix Ferdi Filip / Philip Flip Floris Fons Freek Giel / Chiel Gijs, Guus Harm Hein Hessel Hugo Ivo Jasper, Jesper Jef Jelle, Jelte Jelt Jeroen Jesse Job / Jop Jochem Joël Joep Joeri Jonas Jonathan Joord Joos, Joes Joost Jorick / Jorik / Yorick / Yorik Joris Josse Jurgen Jurriaan Justus Kai Koen Krijn Lars Laurens Maarten, Marten Maas Marijn, Marlijn Marius, Marinus Mark Marnix Martijn Matthias Matthijs Maurits Max, Maxim Mees, Moos Melle Menno Merijn, Merlijn Michiel Mick Midas Nanne Niek Niels Olaf Olivier Oscar Otto Pepijn Pieter Pim Quinten Quirijn Raf Rein, Rien Reinier, Reinoud Rens Rik Robbe Roel, Roelof Rogier Ruben Rutger Sam, Samuel Sander Seb / Sep(p) Sebas, Sebastian, Sebastiaan Sem, Sen(n) Siem, Siemen Simon Sjoerd Sjors Staas Stan Stef Sten Stijn Sven Teun Thomas Tiede Ties Tijmen / Thijmen Tijn Tijs / Thijs Tim Timo Tobe Tobias Tom / Thom Toon Tuur Victor Wessel Wout, Wouter Xander Zef