moeilijke beslissing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dyja, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Mijn man en ik heb besloten om als ik deze maand ongesteld wordt te stoppen met zwanger proberen te worden.
    Ik ben bezig om mijn eigen zaak te beginnen en we zijn tot de conclusie gekomen dat het dan beter is om daar alle energie in te stoppen en dat kan niet wanneer er weer een kleintje bij komt. (Mocht ik deze maand toch zwanger zijn dan is het natuurlijk van harte welkom)
    Ik wordt volgende maand ook alweer 36 en dat speelt ook heel erg mee in onze beslissing. Mijn miskraam heeft er best ingehakt en ik weet niet of ik het wel aan zou kunnen als het bijvoorbeeld weer mis zou gaan. Ik vind het best moeilijk maar je moet op een gegeven moment toch kiezen. Nu is het wachten op mijn ongi (of niet). Ik wilde het toch even kwijt.

Liefs Dyja

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

wat een moeilijke beslissing meid :( pff
    ik zal zoiezo als ik jou was dubbel zo goed nadenken hoor!!
    heb je trouwens al kinderen of dat niet??
    wat gun ik je het zwanger zijn zeg.. en t liefst deze maand!!
    Liefs fay

3. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Ik heb gelukkig 2 gezonde jongens, dus we zijn al erg rijk:)

Liefs Dyja

4. lindarobin

lindarobin Actief lid

19 jan 2011
    143
    0
    0
    tnt postbode
    nieuw weerdinge
    inderdaad wat een zware beslissing 1 geluk je hebt al 2 prachtkindere

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

daar mag je jezelf rijk mee rekenen ja, hihi :)
    en toch gun ik je t zwanger zijn nog wel een keer hoor hihi.

liefs fay

6. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Erg lief van je;)

Liefs Dyja

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Moeilijke, maar dappere beslissing, vind ik.
    Wij hadden van tevoren besproken dat als het niet in ongev. 2 jaar zou lukken, dat we het dan ook zouden laten gaan en gewoon met zijn tweeen een mooi leven zouden opbouwen. Gelukkig was het ons wel gegund, en gelukkig hebben jullie ook al 2 kindjes, maar ik kan me voorstellen dat zo'n beslissing altijd moeilijk is! Jullie gingen niet voor niks voor een derde, tenslotte.
    Sterkte! (en natuurlijk duim ik voor je dat het toch stiekem nu alsnog raak is)

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

#8 lautjep, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2011
    dyja wat een dapper besluit. Ik hoop dat het gewoon raak is en je mag gaan genieten van een 3e kind anders een mooie goed lopende zaak

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Een hele knappe en dappere beslissing..

en toch ga ik dan deze maand nog even heel hard voor jullie duimen...

Knuff

10. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap van jullie.....hoop dat het raak is deze maand, en ik hoop dat je nooit spijt krijgt!

11. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    wat een moeilijke beslissing... Ik duim voor je dat het deze maand raak is! En ik sluit me ook aan bij Disney, ik hoop dat je geen spijt krijgt van je beslissing.
    Heel veel succes deze ronde!

12. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Meiden wat een ongelofelijke lieve woorden van jullie allemaal, dat waardeer ik erg. Wie weet wat er deze ronde gebeurd, je weet het natuurlijk nooit, en wat ik al eerder schreef het is dan echt meer dan welkom. Dan wordt het en een wondertje erbij en een eigen zaak:D.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs Dyja

13. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Nou meiden heb net een kv 2 voor 5 gedaan en die was omo wit. Had zelf het idee dat mijn ei 14 dagen geleden is geweest, ik had veel rekbaar slijm en buikpijn. Ik zou dan dit weekend ongesteld moeten zijn. Maar goed zeker weten doe ik het niet omdat mijn cyclus altijd een beetje een bende is geweest. Dat was ook de rede dat we toen ovulatietesten hebben gebruikt. Ik heb nu wel pijnlijke borsten en heel erge hoofdpijn maar dat zal waarschijnlijk wel van mijn naderende ongi zijn dan. Ben blij als ik dan gewoon ongi wordt omdat ik dan in elk geval weet dat mijn cyclus weer normaal op gang is na mijn mk.

Liefs Dyja

Deel Deze Pagina