Ik heb op 23 december mijn eerste menstruatie na de bevalling gehad. Voor mijn eerste zwangerschap had ik altijd precies 28 dagen per cyclus. Nu zit ik vandaag dus op dag 29. Maargoed, aangezien het pas de tweede menstruatie zou zijn, verwacht ik niet meteen een heel strak en regelmatig cyclusschema. Wanneer testen de "onregelmatige cyclus" meiden hier? Ik kan best nog een week wachten bijvoorbeeld, maar het kan gerust ook nog een paar weken duren, of ik kan natuurlijk zwanger zijn . Vind het zo lastig om dit te bepalen, en toch beslis ik nu graag al een "x-datum" om mezelf rustig te houden . bedankt!
Hoi! Ik ben denk ik wel zo'n onregelmatige cyclus meid maar ik verander mijn uitgangsdatum steeds.. Ik weet ook niet goed wat voor invloed een zwangerschap op je cyclus kan hebben. Maar toen ik geen idee had van de cyclus (bijna elke maand..) testte ik gewoon elke zaterdag! Heb je toch een moment waar je naartoe werkt. Succes met zwanger worden!
Idd, ik testte in het begin ook elke week maar dan op zondagochtend! Maar na 4 weken nog niet ongesteld te zijn, gebruikte ik om de 2 weken een test. En nu helemaal niet, omdat ik pillen heb gekregen om mijn ongi op te wekken . Succes, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
bedankt voor jullie reacties. Ik heb net een testje gedaan, helaas negatief. Nu maar afwachten, en eventueel volgende week weer eens testen.