ach meid, wat erg, zit met tranen in me ogen..heb zelf ook al wat diertjes moeten afgeven en het blijft zo moeilijk! maar lijden, dat nooit.. je hebt t goed gedaan. Veel sterke voor jullie! en je maatje heeft altijd een plekje in jullie hart!
Heb tranen in mijn ogen meid.zo gecondoleerd en sterkte. Die van ons is nu 2jr weg en kan er nog om janken. Succes met verwerken,je hebt er goed aan gedaan. Ps:wel een hork van een dierenarts zeg.
Hey meid.. Lastige beslissing hè? De hond van mijn ouders waar ik mee op ben gegroeit had een ernstige hartkwaal.. Mijn ouders hebben dure medicijnen uit Amerika laten komen, echt alles gedaan voor onze Tommie.. Maar hij viel gewoon om, dan ging je een stukje met hem lopen en dan begon ie te janken en konden we hem weer naar huis dragen, hij kwam ook steeds minder bij ons. Kon gewoon echt zien dat het beestje ongelukkig was, plaste en poepte terwijl ie lag. Ik vergeet nooit meer de dag dat mijn vader met hem naar de dierenarts ging en met zijn riem terugkwam. Nog steeds heb ik bij mijn ouders soms het gevoel dat ik de deur niet open moet laten staan omdat Tom er dan weer vandoor kan gaan.. En hij is al 11 jaar dood. Soms moet je iets laten gaan waar je ontzettend veel van houdt, juist omdat je zoveel van hem/ haar houdt..
Mamakelly: bedankt voor je lieve reactie en lief dat je een kaarsje gaat branden voor mijn meissie en nee we nemen geen hond we hebben er nog 1 een stafford van 11 jaar en daar gaan we hopenlijk nog lang van genieten en als haar tijd er zal zijn om haar oogjes te sluiten dan zien we wel of we een hond of hondje nemen maar op dit moment ben ik helemaal klaar met beestjes we hebben zoveel beestjes moeten inslapen en ik ken het niet meer verdragen reptielen,vogels,papagaai,konijnen,hamster,nu binnen 2 jaar 2 honden nee ik heb het wel gehad ga nu maar genieten wat ik nog heb mijn man is niet mee geweest en hij vind het goed zo ik heb ik niet alles eerlijk tegen hem gezegt wat de arst heeft gezegt met pinstillers en puncie want dan zal hij zeggen van ja dat had ze moeten doen dus ben blij dat hij niet mee is gegaan hij moet gewoon aan dat beessie denken en niet aan zich zelf ik heb dit mooie gedicht gevonden en heb het in me foto boek geplakt en gewoon wat ik kwijt wil met een foto van haar beste vriend Boomer Lieve Citta Rustzacht , We zullen je erg missen , en zeker NOOIT vergeten , We hebben 13 jaar lang mooie tijden gehad ... Nu ben je in de hondenhemel en ken je samen met je beste vriend Boomer spellen en OOIT komen we elkaar met ze alle jullie nog eens tegen liefs van ons 4e xxxxxxxxxxx Hou van jullie 2e Boomer (links) 27-04-1997 geboren & 27-10-2009 overleden veder wil ik ook andere dames bedanken voor jullie medeleven doet me goed dikke knuffel terug xxx
Echt supermooi gemaakt zeg! Ik heb ook een collage gemaakt voor mijn lieve kat,die hangt in de wc,kan ik lekker nog vaak naar haar kijken en aan haar denken.
Hey meis, wat een dappere beslissing. Dat hij al ging slapen voordat alle vloeistof binnen was zegt op zich al genoeg, hij heeft zich eraan over gegeven en het is goed zo. Nu is het tijd voor jullie om het verlies van jullie lieve hond te gaan verwerken en dat heeft tijd nodig. Maak je om de kinderen niet te druk, die kunnen zulke dingen heel goed een plaatsje geven, wij als volwassenen maken het soms "moeilijker" dan het is. Ik vind het trouwens ook erg bijzonder om te lezen dat je alles zelf doet bij het crematorium, wist helemaal niet dat dat kon. Mocht het hier ooit nodig zijn, dat wil ik daar ook naar informeren, want ik vind het een prachtig idee om je dier van begin tot eind zelf te kunnen begeleiden. Sterkte en een hele dikke knuffel.
Het lijkt me vreselijk om mijn lieve katten te moeten verliezen. En ik kan me voorstellen dat jullie nu heel verdrietig zijn over het overlijden van jullie hond. Als je een huisdier hebt, heb je heel veel verantwoordelijkheden. Een van die verantwoordelijkheden is het zorgdragen voor een fatsoenlijk einde als die situatie zich voordoet. En dat heb je volgens mij heel goed gedaan! Dat maakt het niet minder moeilijk, maar je hebt toch het juiste voor je beessie gedaan! Heel veel sterkte!
Ach meid, ik vind dat je een eerlijke en dappere beslissing hebt genomen. Hoe moeilijk het nu ook is. Heel veel sterkte!!
mee eens, houden van is soms ook los kunnen laten, een hond moet een hondenleven hebben, plezier en alleen maar liggen is dat het ook niet natuurlijk. Als ik jullie was zou ik haar laten inslapen, knuffel nog even lekker met elkaar en neem dan je afscheid wetende dat je dit doet om je van je hond houd! Heel veel sterkte!!
Ik zie nu dat je al geweest bent, mijn excuses reageerde alleen op eerste bericht, heel veel sterkte meid je bent een echte dierenvriend!
heel erg veel sterkte ! je hebt de juiste keuze gemaakt , je hond heeft nu rust ... maar het is vreselijk moeilijk , ik weet er alles van