rene krijgt nu 4 flessen op een dag. smorgens 1 van 180/6 +1 nutrix rond een uur of 11 beetje fruit rond half 1 1 uur een fles 180/6 rond 17.00 uur een fles 210/7 rond 18.00/18.30 beetje groente en rond 22.00 uur fles 210/7 +3x nutrix kan ik beter 210/7 in elke fles geven? en als ik de laatste fles eerder geef wordt ie snachts wakker wat kan ik hieraan doen? maak hem steeds wakker voor de laatste fles.
Hoi, Gezien zijn gewicht zou hij best 4 flessen van 210 mogen. Dat als hij de fles eerder krijgt en dan 's-nachts wakker wordt is denk ik niet zoveel aan te doen. Je zou kunnen proberen om hem even te laten huilen om te kijken of hij dan echt honger heeft, anders gewoon nog even wakker maken voor de laatste fles. Ilja
hoi kwebbeltje bedankt voor je antwoord nu had ik nog even een vraagje. rene heeft 2 nachten lopen spoken hij had broccoli gegeten kan het daaraan hebben gelegen. gisteravond heeft ie wortels gegeten en vanacht is ie 1x gekomen rond een uur of 4 heb hem 125 flesje met diksap gegeven hoeveel mogen ze extra hebben per dag. overdag krijgt hij dit ook na zijn fruithapje en soms een beetje aan het eind van de dag. kan dit kwaad ongeveer 200 cc in de 24 uur. hij is nu ook verkouden aan het worden moet ik zeggen. heeft geen koorts ofzo. verder is ie vrolijk en drinkt goed.
Waar het spoken aan gelegen heeft kan ik niet zeggen. Het zou best van de groente kunnen zijn. Je bent natuurlijk wel vlot met het geven daar van. De darmpjes moeten hier ontzettend aan wennen. Diksap erbij geven is prima. Je zou het eens kunnen afwisselen met gewoon een beetje water. Ilja