Ik ben mama van 2 echte jongens. Zijn ze net lekker aan het spelen met de tv op de achtergrond. Komt chuck and friends op de tv en nu zitten ze allebei naast elkaar op bank ademloos naar de tv te kijken . Dat is toch wel weer even een lekker geluksmomentje. Zo had ik er al een paar vandaag. De jongste loopt eindelijk met bijna 19 maanden (dat is een mega geluksmoment).Vanmorgen hebben ze heerlijk bij mij in bed gelegen en geknuffeld. Wat is toch fijn om mama te zijn. Dat hadden we een paar jaar niet durven dromen want ik zit vervroegd in de overgang en bleek in NL uitbehandeld. Gelukkig is het in Dusseldorf helemaal goed gekomen. Dit wil je toch voor geen goud missen.
Nataly, ik begrijp jouw gevoel zo goed!!! Wat zijn we dankbaar hè....althans, zo voel ik me echt!!! Ik geniet ook van alles, ja ook de gebroken nachten kon ik heel goed handelen. Ik denk wel eens dat juist door de MMM ik nòg meer kan genieten van het mama-zijn. Gedurende de dag echt van die gelukzalige momentjes, ik denk juist omdat ik weet dat kindjes krijgen niet vanzelfsprekend is! (hier ook een DD-ganger)