Nienke was eerst een super eter! Alles at ze en ze luste best veel. De afgelopen 4 weken eet ze 4 a 5 hapjes en daarna krijg ik er behalve yoghurt niets meer in. Het gaat met name om het avondeten, brood tussen de middag eet ze wel gewoon. Verder wil ze 's ochtends ook geen tot weinig fruit meer.. Is dit een fase of moet ik mij serieus zorgen maken? tips zijn overigens meer dan welkom!
oh ja en omdat ze dan zo weinig heeft gegeten wordt ze 's nachts rond een uur of 2 wakker van de honger.....
Volgens mij een fase... Mijn dochter heeft dat ook gehad maar die is wel een jaar ouder.. Krijgt ze misschien nog tandjes of kiesjes? En s morgens of smiddags anders pap geven ipv "hard" voer? Succes!!
hier begon het bij dochter ook rond deze leeftijd, maar dat is nooit meer goed gekomen zoonlief eet veel beter dan zus. Ze houdt gewoon niet van warm eten, maar wel van brood. Is ook helemaal happy als wij eens brood eten `s avonds. Fruit was ook een tijd een probleem; heel lang in de bananenfase gezeten. Ze wenste niets te eten behalve banaan, is wel goed gekomen. Maar het kan ook een fase zijn: kan ze niet te moe zijn? eet ze zelf? misschien eet ze zelf beter?
Ze eet zelf met afwisselend een hapje door mij gegeven. Prakken eet ze nog minder, ze wil het liefst stukjes. Te moe zou kunnen en ook heeft ze net een hoektandje en een kiesje erbij. 's ochtends krijgt ze pap dan rond 10 uur beetje fruit tussen de middag 1,5 broodje en melk, smiddags thee met biscuitje en dan het avondeten. Lijkt mij niet dat ze teveel krijgt op een dag. Hopen dat het dus een fase is en dat die niet al te lang duurt..