Inmiddels de 5e IUI ook mislukt..... Hierna waarschijnlijk nog 1 IUI en dan moeten we door voor IVF. We moeten alleen nog bedenken welk ziekenhuis het dan word... misschien dat iemand ervaring heeft ,zodat onze keus makkelijker gaat worden. Heb wel gehoord dat Zwolle wat gemoedelijker is..... liefs minou
Ik denk dat dit soort keuzes heel persoonlijk zijn. Mijn ervaring geldt alleen voor Groningen maar ik ben zeer tevreden (op IVF gebied). Elmo
Hai minou, Wij zijn onder behandeling in het UMCG en het voelt goed daar. Onze HA stelde zelf het UMCG voor i.p.v. Martini ziekenhuis in Groningen.. Zwolle geen ervaring mee... Suc6 met kiezen Liefs Mariska
Martini doet niet meer dan IUI...denk dat ze daarom UMCG hebben voorgesteld. Zit je altijd goed Als je naar Zwolle gaat heb je volgens mij te maken met een transport ziekenhuis (weet ik overigens niet helemaal zeker hoor). Dat is wel iets om mee te nemen in de overweging...ik vind dat namelijk niet zo handig. Elmo
HOi Minou, Ik heb de keuze uit Zwolle (Sofia) of naar Düsseldorf. Wij nemen Zwolle, vanwege de afstand maar ook omdat je in düsseldorf waarschijnlijk contant het "deel van de behandeling" zelf vooruit moet schieten. IVF 1300 euro en ICSI 1725 euro (verouderde prijzen) Beide zijn trouwens transportziekenhuizen.
Dus als ik goed begrijp,transportziekenhuizen. Dan word uiteindelijk de IVF in ander lab gedaan of zo? Ik denk ook dat het dan UMCG gaat worden. Maar ze zeiden bij ons in ZH,dat Groningen universitair ZH is en dat het dan minder persoonlijk is.Groningen is voor ons 35 min rijden en Zwolle 50 min....
UMCG is echt wel persoonlijk hoor! Ik heb een heel leuk contact, met vrijwel alle artsen. Het ligt misschien ook iets aan jezelf.....? Doe wat jullie het fijnste lijkt! UMCG heeft ook ivf in eigen cyclus (als enige ziekenhuis) en dat is naar mijn idee ook een heel groot voordeel. Elmo