Hoi! Wij hebben al een dochter met de naam F.ay. Nu ben ik zwanger van baby #2 en zijn we op zoek naar zowel een jongens- als meisjesnaam omdat we het geslacht waarschijnlijk een verrassing laten. Hierbij een poll voor onze meisjesnamen tot nu toe. Deze namen vinden we mooi aansluiten bij die van onze dochter. Lief en krachtig, internationaal werken ze ook goed (vinden we wel handig). Suggesties zijn altijd welkom! Bedankt en groetjes!
Vind ze allemaal niet geweldig, maar uit je rijtje zou ik voor Emily of Nora gaan. Noor vind ik leuk, maar veel te Nederlands naast de naam van je eerste dochter.
ik heb gekozen voor Noor. Maar vind alle namen wel leuk. Heb zelf wat moeite net namen die eindigen op een a (qua uitspraak). Daar om vallen ze af, maar vind ze op zich best leuk
Mijn kleine meisje heet Rosa, dus die vind ik het mooist, maar Emily vind ik ook heel mooi! Nora en Noor vind ik ook leuk, maar net iets minder
Dankjulliewel! Vinden jullie E.mily niet te lang naast F.ay? En als jullie suggesties hebben voor andere naam in dezelfde lijn, leuk! Liz en Jill vallen af, vanwege anderen in onze familie die zo heten. Lily lijkt teveel op de naam van m’n schoonmoeder en dat willen we niet. Amy heb ik geen goede associaties bij (vervelend persoon die ik kende). Kritisch he...!
Ik vind Emily qua naam er het beste bij passen en niet te lang erbij. Misschien nog: Mia Senna Isa Yara Jula Amber Cleo Chloë Demi Britte Sterre
Ik vind Fa.y en E.mily niet zo lekker bekken, maar ik ben ook van mening dat dat niet zoveel hoeft uit te maken. Als de namen op zich maar mooi zijn! Ik heb echter Noor gestemd, omdat ik dat de leukste naam vind. Nora kan ook. Rosa wat te soft. Emily te lang voor mijn smaak.
Rosa! Heel leuk bij Fay en los daarvan ook mijn favoriet. Lief en stoer tegelijk, net als Fay. Noor vind ik persoonlijk de minst internationale en het minste passen bij Fay. Wel een leuke naam trouwens, maar meer passen bij oer-Hollandse namen. Emily en Nora ook niet onaardig. Succes.
Emily en F.ay kunnen best samen. Maar dat is zo persoonlijk. Mijn zusje en ik hebben 2 namen die echt super-verschillend zijn. Maar na al die tijd bekt het gewoon hoor. Dat us gewenning. En wat past wel echt? Liv en Lev? Jip en Jop? Wordt wel erg jut en jul
Ik heb Rosa gekozen, misschien past Kate of Ruby er nog leuk bij als alternatief? Ik vind Emily te zoet, maar dat is persoonlijk.