Vandaag wilde Luuk duidelijk mamatijd. We zijn samen in bad geweest en hij viel aan op mijn borsten. Overdag ben ik gestopt met voeden maar vandaag niet volgens Luuk. Ik heb hem een paar keer afgeleid om hem op andere gedachten te brengen maar toen hij begon te huilen heb ik toch maar toe gegeven. Zo'n ramp is het niet toch, als ik hem af en toe wel zijn zin geef? De voeding loopt flink terug dus het zal de boel niet ineens daardoor opkrikken lijkt me.....
Nee hoor, dat lijkt me niet. Vraagje, waarom zijn voeding 's middags in een fles geven? Je zou best al kunnen beginnen met een (tuit)beker. Die lijkt helemaal niet op de borst en dat heb je met een fles wel. Misschien ziet hij dat ook minder als inruilen van de borst.
Het drinken uit een beker heeft hij het geduld niet voor, die mept hij uit mijn handen en de tuitbekers (Friso) zijn besteld maar nog niet binnen
Luuk maakt het mama wat makkelijker want hij begint steeds te weigeren. Gisterenavond wilde hij niet drinken en vanmorgen ook met moeite. En eerlijk gezegd begin ik het zelf ook een beetje zat te worden. De avondvoeding ga ik er ook afhalen. Hij heeft gisteren een fles gekregen bij ons op bed en lag zo heerlijk ontspannen te drinken. Het is mooi geweest.........