Ik hoorde laatst Siemen en ik vroeg mij af wat jullie daarvan vinden... Vindt het wel een leuke jongensnaam. Wat is jullie eerste asociatie...?
Tja, moet toch aan postbode Siemen en aan het engelse woord "semen" (zaad) denken. Vind Simon of Siem leuker.
Ik denk ook aan het engelse Semen... (zaad) en aan electronica... Toen ik je titel las dacht ik dat je wou weten wat mensen van een bepaald Siemens product vonden... Sorry
Ik dacht ook aan de postbode...sorry.... En als ik zie wat de engels betekenis is (niet direct bij stil gestaan) denk ik dat je deze naam in deze tijd niet meer kunt geven....het wordt allemaal zo internationaal...
haha lol... Ik blijf het een leuke naam vinden, maar ik was de naam voor mezelf aan het opzeggen en toen had ik inderdaad ook dat ik het vond klinken als semen (sperma/zaad). En nu ik jullie reactie zo lees, blijkt dat meer mensen dat hebben, dus dat wordt m niet.
Nee, ik vind het ook niet zo, beetje zielig als hij op vakantie is in een Engelstalig land. Wat ik wel een leuke naam vind is Siem.
Bij mij kwam meteen het zinnetje 'Postbode Siemen, wij weten niks te doeeeeeeeeeeeeen' op! Siem daarintegen is natuurlijk wel een geweldige naam!!!
Ik ken die postbode niet... Sijmen wel leuk, maar klinkt bijna het zelfde als mijn neefje.. Dus dat is t ook niet... Maar heb nog genoeg namen die ook zouden kunnen (en ik ben nog niet eens zwanger, dus tijd zat..) Zat zomaar even te denken. Bedankt voor alle reacties
Ook ik denk aan Postbode Siemen van tv-programma Zaai. De associatie met elektronicamerk Siemens en het Engelse woord semen heb ik ook. Zou 't dus ook niet kiezen, sorry. Siem wel heel leuk