hoi hoi voor een jongen zijn we er al uit maar we zoeken nog een aparte meisjes naam wat je bijna niet hoort net zoals Youame ben benieuwd gr marline
t lijkt wat te veel op elkaar misschien Youandi vind ik zo origineel! Anders denk ik dat iets frans er goed bij past
haha \youandi zagen we in het namen boekje staan maar dat vonden we niet mooi vandaar dat het youame werd
Misschien off-topic maar realiseer je dat je kind altijd en overal zijn of haar naam moet gaan spellen... Lijkt me niet zo leuk om met zo'n naam door het leven te moeten gaan eerlijk gezegd.
Een vriendin heeft een zoon gekregen ook een iets aparte naam; Kyando (ki-endo) , maarja een meisjesnaam.. moeilijk.. Sayeda Aisling Sabia Nyala komen overigens allemaal (op de onderste 3 na) toch nog uit een namenboekje, dus of je er heel veel aan hebt? kvind de onderste en de bovenste overigens het mooiste klinken bij youame
zitten wel een paar leuke tussen nu kijken wat mijn vriend ervan vindt lilya je spreekt het uit als djoamie
het gaat niet altijd op, maar misschien als je 2 namen mooi vind dat je die kan husselen en verbouwen tot er 1 hele mooie uitkomt? Zo doe ik het tenminste hahaha vond Daily en Jamie leuk... tadaaaa Jaylie. (op familyberry staan ook vaak wel leuke) succes!
Meayou (Ik las ooit dat je zei dat Youame van You and me komt... dus ik dacht misschien vind je Me and you ook leuk?)
Mn man heet heel eenvoudig kris en hij moet dat al doen, denk dat je dat snel hebt met namen. Xaviera, een onwijs leuke naam marline!