laat je toch niet zo gek maken joh... Echt waar.. ik begrijp echt niet dat je je zo druk maakt en zelfs overweegt de hond weg te doen Ik bedoe... f*ck die buurvrouw...
Ze woont met het erf tegen mij aan haha. Nee ik ga het gewoon verder opnemen. En blaft hij wel teveel ga ik dit met een skype of webcam iets afleren. Blaft hij niet teveel dan heeft ze pech. Heb de sleutels net in een zakje gedaan met een briefje; ik denk niet dat wij de juiste personen hiervoor zijn.
De hond gaat ook niet weg. Ik reageerde behoorlijk emo gisteren voor mezelf. Ze kan de pot ook op. Schutting komt er tzt in. Dan kan ze dr letterlijk niet meer in. Maar daarvoor, ga ik haar er ook afsturen.
Krijg vooral de kriebels bij het idee dat zij jou huis in kan.... Ze is duidelijk niet goed wijs en lijkt ook behoorlijk van het padje af zelfs, dadelijk sorry ze de vinden nog wat aan op een moment dat jullie er niet zijn.... Draait ze door ofzo. Ik wil je hiermee absoluut niet bang maken maar niemand heeft een sleutel van mijn huis, alleen mijn ouders. Vertrouw de buren daar echt niet mee.
Ze staat nu aan de deur met mn man te praten. Ik zit op de wc had net de sleutels ingeleverd, zal verkeerd gevallen zijn denk ik.
Bizar mens.. meer woorden heb ik niet voor je buurvrouw.. Zou echt wel die sleutel terugeisen! Ben benieuwd hoe het gesprek is afgelopen .
Sleutel hebben we terug. Tegen mn man zei ze dat wij (ik) nooit langs kwam om te overleggen of een bepaalde actie effect had. Wat onzin is gezien; Ik eerst de ramen met papier heb afgeplakt (moest ze nog om lachen want het was sint papier) om te zien of dat hielp. Toen dat hielp (nagevraagd) eraf gehaald om te zien of het dan weer erger werd, wat het werd (nagevraagd) Toen heb ik alles dua afgeplakt met folie. Volgens haar ging het toen beter (nagevraagd dus) Toen ze later weer kwam , ben ik de tv en lampen aan gaan doen. Weer overlegd en ging beter. Dus het is bullcrap dat ik niks heb overlegd. Vet irritant is dit dus. Mn man heeft nu gezegd dat we bandit boven in de bench gaan doen als we weggaan. Maar ik wil dus eerst testen beneden hoeveel hij nu blaft vóór ik hem bij zn meisjes weg haal en naar boven schop. Maar mn man wil nu dus die bench proberen. Conclusie is dat ik dus alsnog pissig ben. De buurvrouw weer dr zin krijgt. En ik en mn man nu niet eruit komen wat te doen.
Dus eigenlijk sta je precies weer waar je eergisteren stond (twijfels én sleutel weer in jou 'bezit'). Heb je je eigen slot nog veranderd?
Nee mn eigen sleutel heb ik. Zij die van haar. Maar.idd.. terug bij af. Moeten dr nog even over praten
Het enige positieve aan die gestoorde buurvrouw van je is dat het een echte afleiding is nu voor je (succes met wachten!). Maar ze moet je natuurlijk geen stress geven, dus ik zou haar echt gaan ontlopen. Je schreef dat ze trillend en bevend aan de deur stond. Dat deed me denken aan het verhaal van een kennis jaren geleden. Als ze met haar Duitse herder ging wandelen kwam ze in het bos altijd een oud vrouwtje met een heel klein hondje tegen die heel bang was voor haar herder. "Hij doet toch niks hè?" vroeg dat vrouwtje altijd paniekerig. Mijn kennis was dat op een gegeven moment zo zat dat ze zei: "nee hoor vandaag niet, hij heeft er al drie opgegeten". Ze heeft dat vrouwtje nooit meer gezien in het bos Ik zou dus tegen je buurvrouw zeggen dat hij alleen blaft als hij lekker vers vlees gehad heeft. En dat het been van de postbode, de glazenwasser en de andere buurman hem heerlijk smaakte vorige week, dat ze hem toen waarschijnlijk had horen blaffen. Wedden dat ze nooit meer aan durft te bellen?
Het is gewoon onmogelijk dat ze de honden hoort blaffen door muren heen 40 meter verderop. Ik zou dus morgen nog dat afplakfolie er vanaf halen en jullie hond gewoon lekker bij zijn maatjes laten. Compleet belachelijk dat ze jullie voorschrijft hoe jullie moeten wonen. Als ze nou echt een punt had.... Zet er zo snel mogelijk een schutting neer zodat ze jullie minder goed kan zien. Meld haar dat je geluidsopnames van de honden heb en dat je conclusie is dat het geluid van jou honden kan komen en dat je verder niet door haar lastig gevallen wil worden. Gestoord mens
Het is tijd voor ons hekwerk.. zodat ze de dam niet meer op kan. En zo gaat de tijd wel snel idd, alleen wel stress die ik nu, en ook later niet wil. Dus hopelijk stopt t gauw.
Ik.blijf ook door gaan met de geluidsopnames. Ik.wil ook bewijs voor mijzelf dat het niet zo erg is als zij voor doet komen. Straks breng ik mn zoon weg en vanavond haal ik hem op. Dan ben ik beide keren dus weer een uur weg. Ik neem het gewoon weer op.