Dochtertje hoofd gestoten aan elleboog

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje20, 31 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje20

cyntje20 Lid

28 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    België
    Hey iedereen,

ik maak me wat zorgen. Vanmiddag lag dochter op mijn schoot een dutje te doen, ze is 4 maanden.
    Na een uurtje werd ze wakker. Ik strekte mij ook uit maar bij het neerkomen van mijn armen, stootte ik per ongeluk tegen haar hoofdje. Ze kan haar hoofdje nu wat omhoog krijgen, vandaar.
    Ze huilde eventjes, maar ik kon haar troosten. 10min daarna jammerde ze nog eventjes. Verder heeft ze 2 flessen heel goed gegeten, heeft ze wat geslapen, gespeeld in de schommelstoel, gelachen en nu slaapt ze boven in haar bedje.
    Moet ik mij nog zorgen maken? Ze toonde geen ander gedrag dan anders en heeft enkel nog gehuild van vermoeidheid toen ze in haar bedje gelegd werd. :(

2. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ik zou mij er niet te druk om maken ging waarschijnlijk niet hard.
    Heb het ook wel eens gehad en soms nog wel eens dat je iets te hard tegen elkaar aan komt.

Doe je niet expres en kan mij niet voorstellen dat het heel hard ging.

3. mamavanrosalie

8 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar is denk ik nergens voor nodig;) het zal vast niet hard gegaan zijn.. het is mij ook wel eens gebeurd:)

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik zou me er geen zorgen om maken hoor die kleintjes kunnen heel wat hebben.

Weet dat onze kleine meid 1 dag oud was dat haar zusje op de rugleuning van de bank klom om haar eens goed te bekijken.
    Zij viel bovenop haar zusje, maar die heeft er niets aan overgehouden dan alleen de schrik. Evenals grote zus, want die was toen bijna 4 en nu 2 jaar later weet ze het nog steeds.

Deel Deze Pagina