Hoi meiden, Ik ben compleet in de war over mijn termijn. De feiten: 15/7 laatste menstruatie 15/8 positieve test (predictor early) 20/8 910 hcg bloedwaarde (Geen zichtbare zwangerschap op echo) 22/8 2100 hcg bloedwaarde (Geen zichtbare zwangerschap op echo) 24/8 eerste holte zichtbaar op echo 28/8 gegroeide holte en in de verte een wit stipje 4/9 mooie holte met dooierzak, een wormpje en een traag kloppend hartje vk vandaag zei dat ze dacht het hartje net was gaan kloppen. Dus ik was minimaal 5,5 week. Zelf dacht ik een beetje op 6.4 te zitten. Ik heb hele lange cyclussen van minimaal 30 dagen tot 33 dagen. Hou totaal geen eisprong bij omdat wij niet gauw natuurlijk zwanger zouden kunnen raken... Mijn vraag: help? Is dit oké?????
Ik gok dat je op 15-8 op 10 dpo zat. Dat maakt op 19-8 4 weken zwanger. Vandaag ben je dan 6+2 wkn zwanger. Op zich is het niet vreemd dat je dan een nog traag kloppend hartje zag Heeft ze de vrucht niet opgemeten?
ja? Is dat gekkig? Nee het was best lastig zien omdat hij hoog in de bm Zit en ik een gekantelde baarmoeder heb ofzo? ze zei dat het keurig regelmatig klopte maar langzaam, omdat het net begonnen was. Natte vingerwerk dacht ze 5.5 week richting 6.
Hier met 6,6 een echo. Kloppend hartje moeilijk te meten en termijn klopte ook niet. En ze dacht dat hartje miss net was gaan kloppen.. Paar dagen later 7,4 bij de gyn. Duidelijker beeld een meting die precies klopt en afgelopen woensdag goeie termijn echo gehad, met een druk bewegend kindje
Er is nog hoop dus? Zie net je onderschrift. hier ook met 40.1 mis gegaan. Ze zou vandaag 13 zijn geworden. voor jullie nog heel vers zo te zien... hoe beleef je deze zwangerschap?
Er is zeker nog hoop. Wanneer mag je weer? 13 jaar geleden alweer vreselijk maar waarschijnlijk alsof de de dag van gisteren was, en dan ook nog zo vage echo maakt het absoluut niet beter/fijner dan. Ja ook door de vage eerst echo was het heel spannend, en na de echo van woensdag eventjes iets geruster gesteld.. we worden goed in de gaten gehouden gelukkig. En er is ook een oorzaak gevonden dus word ingeleid met 37 weken.
@Loveischocola en @RoGiJuLi helaas vandaag kon de gyn niks zien. Ze kon met haar apparaat niet eens een vrucht of dooierzak zien. Alleen een lege vruchtzak. Heb nog geen bloedverlies. Maar vrucht en dooierzakje kunnen toch ook niet ineens verdwenen zijn zonder vloeien?
Lief! Ja zie er best wel tegenop om eerlijk te zijn. vanavond bij de vk wel de duidelijkheid gekregen dat er een vruchtje zat en dat het hartje gestopt is helaas. Maar de vruchtzak was zeker niet leeg.